خبر/

شهردار تبریز از ایجاد ساختارهای متمرکز برای توسعه ورزش همگانی در این شهر خبر داد

1401/06/06 - 09:24 - کد خبر: 72975 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: در مدیریت جدید شهری ایجاد ساختارهای متمرکز برای توسعه ورزش همگانی در این شهر شتاب می‌گیرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار، در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجموعه اداری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز افزود: توسعه ورزش همگانی از جمله موارد مورد توجه و تمرکز مجموعه شورا و شهرداری است و تلاش می شود فعالیت های این حوزه به بهترین شکل ممکن تداوم یابد.
وی اظهار داشت: مدیریت شهری در سه حوزه آموزش رشته‌های مختلف ورزشی، فضاهای اختصاص یافته به علاقمندان و احصای استعدادها و پرورش آنها و بهره گیری از این توان برای ارتقای چهره ورزشی شهر اهتمام دارد و برای آن برنامه ریزی می‌کند.
هوشیار، با بیان اینکه در این دوره توجه ویژه‌ای به کارکردهای اجتماعی شهرداری می شود، گفت: ورزش از زمینه‌های بروز این نگاه است و با توجه به تعامل سازنده‌ با اداره کل ورزش و جوانان، شهر از دریچه این تعامل منتفع خواهد شد.
رییس شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم گفت: شورای اسلامی از هر اقدامی که برای توسعه و بالندگی شهروندان در خصوص فعالیت‌های ورزشی در شهر انجام شود، حمایت می کند.
حجت الاسلام رسول برگی، افزود: در دوره جدید مدیریت شهری در تبریز حوزه ورزش مورد توجه قرار گرفته و شورای اسلامی شهر نیز تلاش می کند با همدلی به مدیریت جدید، پوشش گسترده تری در سطح شهر برای بهره مندی عموم شهروندان و به ویژه نسل جوان از این حوزه داشته باشد.
وی توسعه برنامه های ورزشی را از مطالبات شورای اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: سال‌های گذشته این برنامه و توسعه فیزیکی فضاهای ورزشی و ساخت ساختمانی که امروز کلنگ زنی شد، پیش بینی شده بود و این روند پیگیری می شود.
رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم با اشاره به مسابقات ورزشی جام رمضان، گفت: این دوره از مسابقات از جمله اقدامات موثر در توسعه ورزش در این شهر بود و با برگزاری برنامه‌های تابستانی استمرار پیدا کرد.
پرویز هادی، با بیان اینکه تلاش مجموعه برای احیای سازمان ورزش هم گامی در همین راستا است، افزود: امید است این تلاش ها به نتیجه لازم منجر شود.
ساختمان اداری معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز امروز کلنگ زنی شد و قرار است با حمایت مالی شهرداری منطقه ۱ تبریز در مقام کارفرما به زودی این مجموعه احداث و به عنوان یکی از سرانه‌های ورزشی شهرداری تبریز تبدیل شود.
انتهای پیام/
شهردار تبریز از ایجاد ساختارهای متمرکز برای توسعه ورزش همگانی در این شهر خبر داد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار