حضور قایقران تبریزی در مسابقات جهانی

1401/06/05 - 23:26 - کد خبر: 72972 نسخه چاپی

نصر: معصومه داناپور، قایقران تیم ملی ایران جهت حضور در مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان روز یکشنبه به جمهوری چک اعزام خواهد شد.

به گزارش نصر، مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان از ۸ تا ۱۴ شهریور ماه در کشور جمهوری چک برگزار می شود که معصومه داناپور به عنوان کاپیتان این تیم و تنها نماینده شماِلغرب کشور به این مسابقات اعزام خواهد شد. در همین زمینه معصومه داناپور، قایقران تبریزی تیم ملی ایران در خصوص این رقابت ها گفت: مسابقات قهرمانی جهان بعد از کرونا در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و حریفان سرسختی همچون چین، چین تایپه، تایلند، کانادا، آلمان و چک و ... در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
وی در ادامه افزود: با توجه به تمرینات و رکوردهایی که ثبت کردیم امیدوارم عملکرد قابل قبولی در این مسابقات داشته باشیم بخصوص که سطح مسابقات بسیار بالاست و ماهم در این مدت در اردوهای مستمر حضور داشتیم.
داناپور که به عنوان کاپیتان در این مسابقات حضور خواهد داشت، با بیان اینکه نتیجه مسابقات از الان قابل پیش بینی نیست خاطر نشان کرد: رشته قایقرانی رشته ای است که با آب و هوا سروکار دارد و وضعیت جوی در عملکرد ورزشکاران تاثیر گذار است‌. البته با توجه تلاش هایی که در این مدت کردیم امیدوارم با مدال خوش رنگ به وطن بازگردیم.
ملی پوش قایقرانی در پایان با تقدیر از حامیان خود گفت: باید از خانواده خودم، اداره کل ورزش جوانان استان، شرفشاهی رئیس  هیات قایقرانی استان، دکتر دبیری و حمیدیه مدیر عامل هافمن تشکر کنم که موفقیت هایم مدیون این افراد است.
انتهای پیام/
حضور قایقران تبریزی در مسابقات جهانی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار