امام جمعه تبریز:

عملکرد دولت در هفته دولت تبیین شود

1401/06/05 - 21:28 - کد خبر: 72967 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای مرور توفیقات نظام و تلاش‌های دولتمردان است و نقش مهمی در تقویت روحیه اجتماعی دارد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: تمرکز بر دیپلماسی همسایگی، عملیاتی کردن اسناد همکاری با چین و روسیه، آغاز روند عضویت دائم ایران در اتحادیه شانگهای، پیشبرد مذاکرات رفع تحریم با تاکید بر رعایت خطوط قرمز ایران و حقوق ملت، گسترش مراودات، انجام توافق و همکاری‌های بین المللی، آزادسازی دارایی‌هایی بلوکه شده کشور تنها بخشی از توفیقات دولت سیزدهم در طول فغالیت یک ساله است.
وی خاطرنشان کرد: صحبت از نقاط قوت حاکی از موفقیت ۱۰۰ در صدی نیست. نواقص و کمبودها و چالش‌هایی هم وجود دارد که لازم است با برنامه و صبر و همدلی برطرف شود.
معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار هم گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که در سفر رئیس جمهور رونمایی شده، هنوز ردیف اعتباری ویژه‌ای ندارد، ولی این نباید موجب تعلل در اجرا شود.
تراب محمدی افزود: هر دستگاه اجرایی استان در این نقشه وظایفی داد که باید انجام دهد و بودجه لازم را به آن اختصاص دهد.
محمدی خاطرنشان کرد: رفع آسیب‌های اجتماعی نیاز به مصوبات عملیاتی دارد و گرنه طرح مشکلات در این جلسات و بدون نتیجه ماندن طرح ها مشکلات را حل نمی کند.
انتهای پیام/
عملکرد دولت در هفته دولت تبیین شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار