در حاشیه سی امین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تبریز؛

افزایش اعتماد مردمی به تولیدات داخلی

1401/06/06 - 13:00 - کد خبر: 72952 نسخه چاپی

نصر: در حاشیه سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی ایران در تبریز، مدیرعامل گروه صنعتی سینور از افزایش اعتماد مردمی به تولیدات انبوه انواع یخچال و فریزرهای خانگی خبر داد.

به گزارش نصر، با حضور سید محمدرضا میرتاج‌الدینی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی ایران در تبریز محصولات جدید گروه صنعتی سینور‌ رونمایی شد.
 

در حاشیه این مراسم یوسف حاجی زاده با معرفی گروه صنعتی سینور گفت: گروه صنعتی سینورپویا با پشتوانه نیم قرن تجربه تولید لوازم خانگی تحقیقات مربوط به تولید یخچال و فریزر را از سال 1383 آغاز کرده و در سال 1385 موفق به تولید محصولات اولیه شده و این تولید در سال 1386 به تولید انبوه انواع یخچال و فریزرهای خانگی رسید.
وی ادامه داد: محصولات فعلی این شرکت انواع یخچال، یخچال و فریزر خانگی و فریزرهای صندوقی فروشگاهی در مدل ها و اندازه های مختلف است.
 

حاجی زاده با اشاره به ۲۵۰ نفر اشتغال زایی مستقیم و صادرات محصولات به کشورهای همسایه اذعان داشت: گروه صنعتی سینور پویا در زمینی به مساحت 50،000 متر مربع و 30،000 متر مربع سالن سرپوشیده واقع در شهرک سرمایه گذاری خارجی با ماشین آلات تمام اتوماتیک با فن آوری روز دنیا سالانه 150،000 دستگاه انواع یخچال و فریزر تولید و عرضه میدارد که سهم قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است ، و بخشی از محصولات تولیدی را به کشورهای همسایه عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان صادر می کند.
 

یوسف حاجی زاده مدیرعامل گروه صنعتی سینورپویا به کیفیت محصولات جدید رونمایی شده اشاره کرد و خاطر نشان شد: محصولات جدید با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و مزایایی چون عیب یاب خودکار ، کاملا بدون برفک و دارای گردش هوای یکنواخت در تمام طبقات است.
وی ادامه داد: با خودکفایی لازم توانستیم نود درصد قطعات محصولات ارایه شده را از تولیدات داخل تولید کنیم و فقط برخی قطعات را وارد می کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی سینورپویا به اهداف آینده این مجموعه اشاره کرد و گفت: در آینده کوتاه به تولید محصولات ساید بای ساید شروع خواهیم کرد و امیدواریم مردم از فعالیت های این‌ مجموعه رضایت کامل داشته باشند.
 

وی به حضور این شرکت در سی امین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی اشاره کرد و  ادامه داد: در سال های گذشته به علت وجود بیماری کرونا از دید مصرف کننده ها دور بودیم و سی امین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تبریز این پتانسیل را ایجاد می کند تا در دید مصرف کننده و تولید کنندگان دیگر محصولات خود را ارایه دهیم.
 

وی در پایان خاطر نشان شد: از مردم شریف ایران تقاضا داریم به محصولات خوب و با کیفیت داخلی اعتماد داشته باشند و موجب ارتقا تولیدات داخلی باشند.
انتهای پیام/
افزایش اعتماد مردمی به تولیدات داخلی شهریار عزیزی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   کاوه   9 ماه پیش  

سلام.بسیاربرای مدیریت فشل این شرکت درامرخدمات وتعمیرمتاسفم
بسیاردروغگو،بی وجدان وحقه بازهستند
خدا به خانواده اینها سرطان عطا فرمایدبخاطردروغی که که به مردم میگن واذیتی که به خانواده میکنن
ای کاش مقام مهظم رهبری اطلاع داشتن که به اسم محصولات داخلی واستفاده از مزایای این موضوع چقدرمدیران شرکت سینور دروغگوهستندویااینکه بی عرضه هستندونمی توانندمجموعه را کنترل کنند
خدا جواب این شیادان را بدهد.یخچال دوقلوی سینورخریده ام گویا ازانسانیت اینها بویی نبرده اند
پژوهشیار