اهمیت آموزش ارز دیجیتال

1401/06/05 - 17:14 - کد خبر: 72947 نسخه چاپی

نصر: برای وارد شدن به هر حرفه‌ای دانش و اطلاعات کافی مهم‌ترین چیزی است که باید داشته باشید. این موضوع حتی درباره حوزه ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی نیز صدق می‌کنند. آموزش ارز دیجیتال را باید قبل از ورود به این بازار ببینید. این آموزش اهمیت زیادی برای شما دارد در صورتی که اطلاعات شما کافی نباشد ضرر بسیاری در این حوزه می‌کنید.

به گزارش نصر، در چند سال اخیر، رشد قیمت برخی از کوین ها و توکن ها باعث شده است که بسیاری از مردم به سمت این بازار هجوم بیاورند. مشکل اکثریت این است که نمی‌دانند دقیقا از کجا شروع کنند و چگونه بدون ضرر وارد این بازار شوند. نکته حائز اهمیت این است که این بازار،‌ مخصوصا در ایران، یک فضای نسبتا جدید است که کمتر کسی به صورت دقیق با سازوکار آن آشناست. مهم ترین ویژگی این بازار، پویایی آن است؛ بنابراین، ممکن است حتی تریدرهای موفق نیز از بسیاری از مطالب بازار ارزهای دیجیتال بی‌‌خبر باشند یا برخی دانش مربوط به آن را ندانند.
لزوم یادگیری مبانی این نوع از سرمایه گذاری که چندان هم ساده نیست به تلاش و انگیزه بسیار زیادی احتیاج دارد.
برای یک سرمایه گذاری اصولی در بازار ارز دیجیتال، باید اصول سرمایه گذاری در رمز ارزها را یاد بگیرید. بدون دانستن این اصول، شما قادر نیستین به درستی پول خود را سرمایه گذاری کنید.
امروزه حضور گسترده افراد بزهکار در فضای مجازی که با بهانه‌ ارائه سودهای قطعی و سبد گردانی ارزهای دیجیتال قصد فریب کاربران فضای مجازی را دارند به چالشی خطرناک برای افراد ناآگاه تبدیل‌شده است.
گردانندگان صفحات اینستاگرامی با درج تصاویر فریبنده و انتشار پست‌هایی در حوزه‌ ارزهای دیجیتال سعی بر آن دارند که خود را افراد خبره و سبد گردان حرفه‌ای معرفی کنند و با جلب اعتماد افراد کیف پول دیجیتال یا وجوه نقد آنان را در اختیار بگیرند.
گاهی مشاهده‌شده است که صفحه‌ اینستاگرامی شیادان حوزه‌ رمز ارزها، مملو از تصاویر فردی در خارج کشور عزیزمان می‌باشد و حتی فرد کلاهبردار برای جلب اطمینان هرچه بیشتر، اقدام به ارسال پیام‌هایی به زبان انگلیسی می‌کنند و با این ترفند قصد دارند خود را ساکن خارج از کشور و آگاه از بزنگاه‌های ارزهای دیجیتال وانمود کنند.
عدم اعتماد به افراد ناشناس در فضای مجازی بهترین شیوه‌ی پیشگیری از جرائم سایبری می باشد به گونه ای که کاربران باید در هر زمینه‌ای با علم و آگاهی وارد شوند و این مثل قدیمی که «پیشگیری بهتر از درمان است» را با عدم اعتماد به افراد ناشناس می‌توان جامعه عمل پوشاند.
انتهای پیام/
اهمیت آموزش ارز دیجیتال نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار