فرماندار مراغه:

دولت مردمی رفع مشکلات را به نتیجه مذاکره گره نزده است

1401/06/05 - 13:32 - کد خبر: 72899 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندارآذربایجان‌شرقی و فرماندارویژه شهرستان مراغه گفت: دولت مردمی با تمام قدرت و با تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های داخلی پیش می‌رود و رفع مشکلات مردم را به برجام و نتیجه مذاکرات هسته ای گره نزده است. 

به گزارش نصر، داود اسدیان روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح تعریض پل میدان بسیج شهرستان مراغه اظهار داشت: جمهوری اسلامی از همیشه قدرتمندتر است و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع خواهد کرد. 
وی پیشرفت کشور در برخی از عرصه‌ها را افتخارآفرین خواند و افزود: دولت مردمی به دنبال حداکثر استفاده از ظرفیت های داخلی برای رفع مشکلات مردم است و در مسیر خدمتگزاری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
فرماندار مراغه به نهضت خدمت‌رسانی دولت در جای‌جای کشور اشاره و بیان کرد: طی یک سال گذشته در مراغه نیز دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده و در برخی از حوزه‌ها از جمله راهداری به اندازه پنج سال قبل از آن کار شده است. 
شهردار مراغه نیز در این آیین اعلام کرد: طرح تعریض پل میدان بسیج با ۳۰۰ مترمکعب عملیات سنگی، ۲۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی و ۱۵ تن آرماتوربندی انجام، و با احتساب هزینه نمادها و بهسازی فضای سبز و سیستم روشنایی در مجموع  ۲.۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شد.
محمد مقتومی اضافه کرد: مسیرگشایی از عرض جاده مراغه- بناب، رفع خطر، گره‌گشایی از ترافیک ورودی شهر و تسهیل در عبور مرور خودروها از اهداف اجرایی این طرح بوده است.
عملیات اجرایی این طرح در دی‌ سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در اردیبهشت‌ماه امسال به پایان رسید.
انتهای پیام/
 
دولت مردمی رفع مشکلات را به نتیجه مذاکره گره نزده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار