مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین افتتاح پروژه های آموزشی هفته دولت:

توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی ترین دغدغه دولت خدمتگزار است

1401/06/05 - 12:57 - کد خبر: 72884 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین افتتاح پروژه های آموزشی گفت: گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی ترین دغدغه دولت خدمتگزار است.

به گزارش نصر، علیرضا صیادی در آیین افتتاح 42 پروژه جامع آموزشی استان به صورت وبینار در مدرسه شهید فتحی وند روستای قاپیلیق شهرستان مرند با تبریک هفته دولت گفت: افتخار جامعه فرهنگیان این است که شهدای شاخص این هفته از متن آموزش و پرورش هستند و امیدواریم رفتار و منش شهدا را الگو قرار داده و در مسیر آنان حرکت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه گسترش مدارس و توزیع عادلانه مسائل آموزشی در اقصی نقاط کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه رهبری و مسولین آموزش و پرورش بوده است، افزود: در همین راستا مهم ترین موضوع در حال حاضر جهاد تبیین است تا کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای عموم مردم تبیین شود.
وی با اشاره به این که ملت پشتیبان دولت خدمتگزار است تا عدالت آموزشی را به بهترین شکل  پیاده  کند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سایه تعلیم و تربیت جوانان انقلابی خود به نتایج ارزنده ای دست یافته است و تبیین این افتخارات و توفیقات بعد از انقلاب در هر زمان و مکان واجب است.
صیادی با تاکید بر اینکه دور بودن ملت از دانایی، توانایی را از بین می برد، تمرکز بر دانایی برای رسیدن به نتایج مطلوب فرهنگی و علمی را خواستار شد.
مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان در بخش پایانی سخنان خود گفت: با بهره برداری 42 پروژه آموزشی در آستانه سالتحصیلی جدید 146 کلاس درسی به ظرفیت فضاهای آموزشی استان افزوده می شود که با هزینه 110 میلیارد تومانی از اعتبارات بخش دولتی و خیرین ساخته شده اند.
انتهای پیام/
توزیع عادلانه مسائل آموزشی اصلی ترین دغدغه دولت خدمتگزار است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار