معاون امور زنان و خانواده عنوان کرد:

بانوان ورزشکار کشور، زن ایران اسلامی را به جهانیان معرفی کردند

1401/06/05 - 12:47 - کد خبر: 72872 نسخه چاپی

نصر: بانوان ورزشکار کشور که نام ایران اسلامی را بر بالای سکوها فریاد زدند و زن ایران اسلامی را به جهانیان معرفی کردند. زن ایران اسلامی در سنگرهای مختلف می‌ایستد، می‌جنگد و مقاومت می‌کند.

به گزارش نصر، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمه وری در مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ضمن شنیدن صحبت‌های ورزشکار بانوان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان بزرگ رجایی و باهنر، گفت: از حضور در جمع بانوان افتخارآفرین ورزشکار کشور که نام ایران اسلامی را بر بالای سکوها فریاد زدند و زن ایران اسلامی را به جهانیان معرفی کردند، خرسند هستم. زن ایران اسلامی در سنگرهای مختلف می‌ایستد، می‌جنگد و مقاومت می‌کند. بانوان ورزشکار در حوزه‌های مختلف توانستند بدرخشند؛ چه در حوزه سلامت، ورزش و تندرستی و چه در حفظ امنیت پاکی، عفاف و حجاب.
وی در ادامه با تاکید بر سختی‌ها و مشکلاتی که متوجه بانوان ورزشکار است، عنوان کرد: تلاش بانوان ورزشکار با وجود کمبود امکاناتی که در مقایسه با ورزشکاران دیگر دیده می‌شود، اجر مضاعف دارد که این موضوع برای جوامع الگو است.
معاون امور زنان و خانواده در ریاست جمهوری اضافه کرد: بانوان ورزشکار نه تنها مسئولیت خانواده را بر عهده دارند، بلکه موقعیت اجتماعی و فعالیت‌های فردی خود را نیز حفظ کرده‌اند که برایشان آرزوی موفقیت دارم.
خزعلی در پایان تصریح کرد: برنامه دولت مردمی طبق سند تحول بر ارکان مختلفی استوار است که ۴ رکن اصلی آن عدالت‌محوری، مردم‌محوری، دانش‌محوری و خانواده‌محوری است. معاونت زنان در دو بخش متمرکز عدالت‌محوری که باید در بین مردان و زنان، آحاد مختلف جامعه، موقعیت‌های گوناگون جغرافیایی که از امکانات کمتری برخوردار هستند، رعایت شود و خانواده‌محوری که با محوریت زنان همراه است.
گفتنی است، در ادامه مراسم از بانوان مدال‌آور بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تجلیل و قدردانی به عمل آمد و هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/
بانوان ورزشکار کشور، زن ایران اسلامی را به جهانیان معرفی کردند خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار