معاون وزیر ورزش و جوانان؛

والیبال در سه سال گذشته افت کرده است

1398/09/02 - 12:02 - کد خبر: 7282 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: والیبال در سه سال گذشته با افت روبه رو بوده و همه خواهان بازگشت به شرایط ایده‌آل سابق هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، انتخابات فدراسیون والیبال چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و در نهایت «محمدرضا داورزنی» به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

امروز مراسم معارفه داورزنی در فدراسیون والیبال با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد و «عبدالحمید احمدی» معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم گفت: والیبال ایران در سال های اخیر با افت روبه رو شده و این مساله قابل احساس است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی انتظارها از والیبال زیاد است و همه خواهان حضور این رشته ورزشی در المپیک هستند و حتی برخی خواهان مدال‌آوری نیز هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: داورزنی در سال‌های اخیر با وجود حضور در وزارت ورزش و جوانان هیچگاه والیبال را فراموش نکرد و همیشه خواهان رشد این رشته ورزشی بوده است. بی تردید مسئولیت او در فدراسیون والیبال سنگین است و همه از او انتظار دارند.

وی تصریح کرد: والیبال در دوره گذشته ریاست داورزنی در این فدراسیون بسیار موفق بود و همه انتظار تکرار این موفقیت ها را دارند.

انتهای پیام/

والیبال در سه سال گذشته افت کرده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار