سرپرست هیئت داوران مسابقات قرآن اوقاف استان:

افزایش کیفیت مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی

1401/06/04 - 19:24 - کد خبر: 72814 نسخه چاپی

نصر: سرپرست هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیشرفت چشمگیری در برگزاری مسابقات احساس می‌شود، گفت: عملکرد شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات از سطح بالا برخوردار بوده که این موجب خرسندی است.

به گزارش نصر، مجید باوردی، در حاشیه مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره سراسری مسابقات قرآن اوقاف، در گفت‌وگو با  ایسنا، افزود: امسال مشاهدات این را نشان می‌دهد که سطح علمی مسابقات افزایش چشمگیری پیدا کرده است که این نشانه بسیار خوبی از توجه به چنین مسابقات قرآنی است.
وی خاطرنشان کرد: امسال در در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف ۱۹ نفر در بخش قرائت، ۲۳ نفر در بخش ترتیل و ۲۸ نفر در بخش حفظ قرآن کریم حضور دراند که با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
این پیشکسوت قرآنی تأکید کرد: با توجه به اینکه سال‌های قبل شیوع ویروس کرونا مانع اصلی برگزاری پرشور چنین مسابقاتی بود، خوشبختانه امسال این مانع برطرف شده و تعامل شرکت‌کنندگان موجب بالا رفتن حساسیت مسابقات شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات اوقاف بزرگترین مسابقه در سطح کشوری و بین‌المللی است افزود: ترویج فرهنگ قرآن و معارف قرآنی و ارتقای سطح قاریان و حافظان قرآن از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآن است و سازمان اوقاف هم با عملکرد درخشان خود امسال چهل و سومین دوره از این مسابقات را برگزار می کند.
باوردی گفت: امیدوارم جامعه ما انس بیشتری با قرآن بگیرد که این عمل موجب افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی نیز خواهد شد.
انتهای پیام/
افزایش کیفیت مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار