هفته سوم لیگ برتر/

فولاد-تراکتور/ جدال نکونام و بردیف برای دشت نخستین پیروزی

1401/06/03 - 15:56 - کد خبر: 72763 نسخه چاپی

نصر: تیم‌های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان برای کسب نخستین پیروزی خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر، فردا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش نصر، تراکتور که در هفته نخست این دور از لیگ برتر با نتیجه ۲ بر ۱ در سیرجان مغلوب گل گهر شده بود، با گل دقیقه پایانی رضا اسدی در بازی خانگی هفته دوم توانست یک امتیاز از ذوب آهن اصفهان دشت کند. 
شاگردان قربان بردیف در دو هفته گذشته، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و با وجود نواقص و اشتباهاتی در تیم، هنوز هم امید هواداران را برای بردها در بازی‌های آینده زنده نگه داشته‌اند.
فولاد هم در دو هفته نخست لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان و پرسپولیس به تساوی ۰-۰ رضایت داد تا حسرت یک گل بر دل هواداران این تیم بماند. 
حال باید دید که رقابت بین تراکتور و فولاد برای کسب نخستین پیروزی در فولاد آرنا چگونه پیگیری می‌شود. این بار هم انتظارها از بردیف به عنوان سرمربی صاحب نام روسی برای کسب پیروزی، بالا است و نکونام، چهره ماندگار و جوان فوتبال کشور هم استراتژی خود را در این بازی خانگی مقابل تراکتور خواهد داشت.
بازی تراکتور-فولاد در هفته سوم لیگ برتر، ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه، ۴ شهریور ماه با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز برگزار می‌شود.
در ۱۴ بازی گذشته این دو تیم که رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، سهم تراکتور ۴ برد و سهم فولاد ۳ برد بوده و ۷ تساوی نیز به ثبت رسیده است.
گفته می‌شود که دو تیم برای این بازی، بازیکن محروم یا مصدوم ندارند؛ هم‌چنین سیدوحید کاظمی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت و حمیدرضا افشون، صالح عرب آبادی و امیر سامان سلطانی، وی را در این دیدار همراهی می‌کنند.
در پایان رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر، تراکتور با تفاضل منفی ۱ و کسب ۱ امتیاز در رده سیزدهم(بین تیم‌های پایین جدول) و فولاد با تفاضل صفر و ۲ امتیاز، یک پله بالاتر از تراکتور قرار دارد.
انتهای پیام/
فولاد-تراکتور/ جدال نکونام و بردیف برای دشت نخستین پیروزی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار