معاون امور حقوقی و مجلس هلال احمر؛

هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دنیا کم نظیر است

1398/09/02 - 11:33 - کد خبر: 7275 نسخه چاپی

نصر: معاون امور حقوقی و مجلس هلال احمردر مراسم معارفه سرپرست هلال احمر آذربایجان شرقی گفت : هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دنیا کم نظیر است.

به گزارش نصر، فروزش با تقدیر و تشکر از پرسنل خدوم و تلاشگر جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت :  آذربایجان شرقی یکی از استانهای پهناور و بزرگ و با ریشه بوده و در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی در مقاطع مختلف همواره از امتحانها  سربلندبیرون آمده است.

وی ادامه داد : جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی جایگاه خاصی داشته و جز جمعیت های درجه یک کشور می باشد و در حوادث ملی و بین المللی بخوبی ایفای نقش کرده است  و از این پس نیز این جایگاه با تلاش مضاعف تمامی دلسوزان هلال احمر حفظ خواهد شد .

معاون امور حقوقی و مجلس هلال احمرافزود: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران سنگین است و مسئول در مقابل خدا و مردم   پاسخگو باید باشد و مسئول موفق کسی است که با همه شداید و مشکلات از پس مسئولیت بر آمده و بر مشکلات فائق آید.

 وی تصریح کرد: همه ما در یک خانواده ای بنام جمعیت هلال احمر فعالیت می کنیم و رسالت ووظیفه ای داریم و بایستی نسبت به آن حساسیت داشته باشیم، جمعیت هلال احمر  نهاد خیریه و عام المنفعه ای است که میلیونها  نفر به آن  اعتماد کرده اندو طبق نظر سنجی صورت گرفته، جمعیت هلال احمر  یکی از سازمانهایی که مردم به آن اعتماد دارند و در سایه حمایت های مردمی امروز جمعیت هلال احمر کشورمان  در دنیا در تراز جمعیت های برتر است و ما کارکنان و اعضای هلال احمر بایستی از این گوهراعتماد مردم  صیانت کنیم.

فروزش خاطر نشان کرد: از لحاظ تجهیزات و خدمت رسانی هم هلال احمر ایران در دنیا کم نظیرو مثال زدنی  است، مردم به هلال احمر اعتماد دارند در حوادث مردم میلیاردها تومان کمک های خود را در اختیار هلال احمر قرار می دهند، در مجلس شورای اسلامی هم نمایندگان همواره از طرح ها و برنامه های هلال احمر حمایت کرده اند، ما بایستی این سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم و برای رفع نواقص اقدام کنیم.

معاون امور حقوقی و مجلس هلال احمر در پایان با آرزوی موفقیت برای موسوی سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان با تجلیل از خدمات ارزنده سعید کنعانی مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: وی  مدیری توانمند و بادرایت و خوش برخورد و پیگیر بودو با تلاشهای شبانه روزی خود  چندین قدم جمعیت استان را  به پیش حرکت دادند و بایستی این آهنگ پیشرفت با قوت تمام در دوره مدیریت جدید  ادامه داشته باشد.

افشین یگانه مدیرکل هماهنگی مجامع و امور استان ها نیز  انتخاب سرپرست جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از میان نیروهای جمعیت را به فال نیک گرفت و از خدمات چشمگیر و ارزنده مدیر عامل سابق هلال احمر استان تجلیل و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت نمود .

وی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات شوراهای اجرایی جمعیت هلال احمر خواستار تلاش همه برای برگزاری انتخابات با شکوه شدند.

سیدهادی موسوی سرپرست جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم  از زحمات و فداکاری های تمامی نجاتگران و عوامل امدادی  در زلزله اخیر میانه وسراب تجلیل بعمل آورد.

وی با تجلیل از خدمات آقای  کنعانی در طول دوران مدیریت خود در جمعیت هلال احمر استان افزود: برای پیشرفت جمعیت هلال احمر استان دست یاری بسوی همه دلسوزان هلال احمر دراز می کنیم و با آغوشی باز از پیشنهادات و طرح ها و برنامه های عزیزان استقبال می کنیم و سعی خواهیم کرد با برنامه های کوتاه مدت ،میان مدت، بلند مدت نسبت به ارتقا سطح جمعیت هلال احمر اقدام نماییم.

حجت الاسلام واعظی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در سخنانی برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد و خواستار همکاری تمامی معاونین و کارکنان با مدیریت جدیدبرای پیشبرد اهداف هلال احمر شد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب سید هادی موسوی به سرپرستی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از سوی رئیس جمعیت هلال احمر به وی اهدا شد.

 

اظهار رضایت استاندار آذربایجان شرقی از خدمات هلال احمر در زلزله سراب و میانه

در این روز معاون امورحقوقی و مجلس جمعیت هلال احمر بهمراه مدیرکل هماهنگی مجامع و امور استان ها و سرپرس جمعیت هلال احمراستان با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی با ابراز رضایت از خدمات جمعیت هلال احمر در زلزله اخیر سراب و میانه گفت: بنده از نخستین ساعات وقوع زلزله در روستای زلزله زده ورنکش میانه حضور یافته و از نزدیک شاهد امدادرسانی های نیروهای جمعیت هلال احمر به زلزله زدگان درامر توزیع چادر و اقلام معیشتی و بسته های غذایی بودم و جا دارد در اینجا از تلاشهای شبانه روزی تیم های امدادی جمعیت هلال احمر که بنحو شایسته ای امدادرسانی کردند و موجبات رضایت اهالی روستاهای زلزله زده را فراهم نمودند تقدیر و تشکر نمایم و برای سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان آرزوی موفقیت می نماییم .

در این دیدار فروزش معاون امور حقوقی و مجلس جمعیت هلال احمر هم از حمایت های استاندار و مدیریت ارشد استان از جمعیت هلال احمر در مقاطع مختلف تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دنیا کم نظیر است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار