فرمانده کل انتظامی کشور مطرح کرد:

آخرین جزئیات صدور و تمدید گذرنامه‌ زوار اربعین/ افزایش ۲۰ برابری گیت‌های مرزی

1401/06/03 - 14:33 - کد خبر: 72742 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل انتظامی کشور از تلاش پلیس برای صدور و تمدید به موقع گذرنامه‌های زوار اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش نصر، سردارحسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بیان داشت: پلیس در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد.
وی با اشاره به تمدید گذرنامه هایی که تاریخ اعتبار آن ها گذشته با توافق صورت گرفته با کشور عراق خاطر نشان کرد: گذرنامه های فاقد اعتبار به مدت 6 ماه تمدید خورده و برای زائران اربعین قابل استفاده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از صدور برگ گذر موقت برای زائران خبر داد و افزود: زائران قبل از مراجعه به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مراکز استان و شهرستان ها مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه ها خود اقدام کنند.
سردار اشتری از ارائه خدمات شبانه روزی پلیس به زائران اربعین در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: با همکاری و توافقات صورت گرفته با طرف عراقی امیدواریم مردم سفر خوبی پیش رو داشته باشند.
وی بیان داشت: افرادی که ممنوع الخروج هستند می توانند برای رفع ممنوعیت خود به سازمان و اداره ای که اقدام به ممنوع الخروج شده اند مراجعه کرده و در صورت رفع موانع برای خروج از مرز و سفر به عراق اقدام کنند.
این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: طلاب و دانشجویان و دانش آموزان که قصد سفر به کربلا را دارند می توانند با ارائه نامه از محل تحصیل خود با استفاده از گذرنامه و برگ گذر موقت از مرز خارج شوند.
سردار اشتری از افزایش 20 برابری گیت های کنترل مسافران در مرزها خبر داد و تصریح کرد: مرزهای جدید برای تردد مسافران بازگشایی شده که با هماهنگی مقام عراقی در تلاشیم که زائران بدون وقفه و با سرعت از مرزها عبور کنند.
انتهای پیام/
آخرین جزئیات صدور و تمدید گذرنامه‌ زوار اربعین/ افزایش ۲۰ برابری گیت‌های مرزی خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار