فرماندار ویژه میانه خبر داد؛

افتتاح ۵۳ طرح عمرانی در میانه به مناسب هفته دولت

1401/06/03 - 09:11 - کد خبر: 72671 نسخه چاپی

نصر: فرماندار ویژه میانه اعلام کرد: همزمان با هفته دولت ۵۳ پروژه در شهرستان با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گزارش نصر، مسعود سعادتی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب و نظام بویژه دولتمردان بزرگ ایران شهیدان رجایی و باهنر، از دستگاه های اجرایی خواست تا پیگیر اعتبارات مصوب پروژه های شهرستان از محل اعتبارات استانی؛ اعتبارات در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری  و همچنین اعتبارات مصوب از سوی وزارتخانه های مربوطه در تعامل با دستگاه های اجرایی باشند تا شاهد تحقق وعده های دولت و بهره مندی هرچه بیشتر شهرستان از مزایای اجرای پروژه های مختلف باشیم.
سعادتی حضور در مزار مطهر شهدا را در راستای پیمان با شهدا خواند و گفت: ما با شهدایی که از عزیزترین سرمایه خود در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام و آرمانهای والای مردم گذشتند و همچنین با شهیدان رجایی و باهنر بار دیگر  عهد و پیمان می بندیم که ادامه دهنده راه پر افتخار آنها باشیم.
وی اضافه کرد: ما به عنوان مسئولین نظام در هر جایگاه و سمتی اگر در مسیری غیر از خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنها حرکت کنیم، مدیون شهدا خواهیم بود.
فرماندار ویژه میانه شهیدان رجایی و باهنر را مصداق بارز و کاملی از دولتمردان واقعی و در تراز جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: ضرورت الگوگیری از سلوک مدیریتی و حکومتی؛ شیوه ساده زیستی؛ اعتقاد و باور این دو شهید بزرگوار و مردمداری آنها سبب توفیق مسئولین نظام در راه خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم خواهد بود.
سعادتی در ادامه افزود: علی رغم تبلیغات سوء دشمن و ایجاد مشکللاتی ؛ کارنامه جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب در بعد خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی درخشان و افتخارآمیز است.
وی در پایان هفته دولت را فرصتی مغتتم برای ارائه خدمات ارزشمند نظام و دولت به مردم با روش های اصولی و منطقی در جهت خنثی سازی نقشه های دشمن خواند.
انتهای پیام/
افتتاح ۵۳ طرح عمرانی در میانه به مناسب هفته دولت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار