خبر/

کارنامه آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد منتشر شد/ اعلام نتایج دوره بدون آزمون دکتری

1401/06/02 - 18:31 - کد خبر: 72645 نسخه چاپی

نصر: نتایج دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و آزمون اختصاصی دکتری واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام و همچنین کارنامه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش نصر، کارنامه نهایی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی http://www.azmoon.org  قرار گرفت.
داوطلبانی که در اعلام نتایج اولیه دعوت به مصاحبه شده و  در جلسه مصاحبه شرکت داشته‌اند برای اطلاع از وضعیت خود در رشته/محل‌های انتخابی می‌توانند به سایت فوق مراجعه و کارنامه خود را دریافت کنند.
همچنین  نتایج دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ (ویژه استعدادهای درخشان) و آزمون اختصاصی دکتری واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی  http://www.azmoon.org از نتیجه  خود مطلع شوند.
پذیرفته شدگان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۸ شهریور ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  http://edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.
پذیرفته شدگان برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت‌نام که روز شنبه پنجم شهریور در سامانه این مرکز به آدرس http://sanjesh.iau.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.
انتهای پیام/
کارنامه آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد منتشر شد/ اعلام نتایج دوره بدون آزمون دکتری خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار