خبر/

محکومیت همسر رئیس مجلس آمریکا: زندان و جریمه به دلیل رانندگی در مستی

1401/06/02 - 16:56 - کد خبر: 72634 نسخه چاپی

نصر: همسر رئیس مجلس آمریکا به دلیل رانندگی در حالت مستی، به 5 روز زندان و جریمه و غرامت 6800 دلاری محکوم شد.

به گزارش نصر، "پل پلوسی" همسر "نانسی پلوسی" (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا) حدود دو ماه قبل به دلیل رانندگی در مستی، بازداشت شد.
او اعتراف کرده بود در حالت مستی الکلی رانندگی کرده بود. این اتفاق در منطقه ناپا در ایالت کالیفورنیا امریکا روی داد.
قاضی به تازگی حکم داد چون پل پلوسی  قبلا هنگام بازداشت، 4 روز را در زندان مانده بود هم اکنون نیازی به گذراندن 5 روز زندان نیست و به جای یک روز باقی مانده او باید 8 ساعت خدمات اجتماعی ارائه کند. این موضوع را وکیلش گفته است. 
 
قاضی همچنین حکم داد پل پلوسی 3 سال تحت نظارت خواهد بود و به مدت یک سال به طور کامل از رانندگی منع می شود مگر اینکه خودرو مجهز به دستگاه تشخیص مستی الکل باشد.
دفتر دادستانی کل اضافه کرد علاوه بر مجازات های قاضی، مقامات ایالت هم می توانند گواهینامه رانندگی پل پلوسی را به دلیل محکومیت، به مدت یک سال تعلیق کنند.
وکیل در دادگاه عالی منطقه ناپا گفت که موکلش به گناه خود اعتراف می کند. پل پلوسی تصمیم گرفت در دادگاه حاضر نشود و تنها وکیلش در دادگاه باشد زیرا حضور شخص وی در دادگاه الزامی نبود. این موضوع در بیانیه مطبوعاتی دفتر دادستانی منطقه ناپا آمده است.
پل پلوسی 82 ساله از مدیران اجرایی یک شرکت سرمایه گذاری است. اوبعد از تصادف در اردیبهشت گذشته در کالیفورنیا، به ظن رانندگی در حالت مستی بازداشت شد.
پلیس گفته بود او در حال رانندگی با خودروی پورشه، وقتی می خواست از بزرگراه عبور کند با خودروی جیپ تصادف کرد. در این حادثه هیچ کس دچار آسیب خطرناک نشد.
نانسی پلوسی نماینده دموکرات از کالیفورنیا، رئیس مجلس نمایندگان امریکاست. او به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، بعد از معاون رئیس جمهور، نفر دوم در سلسله مراتب جانشینی رئیس جمهور است.
انتهای پیام/
محکومیت همسر رئیس مجلس آمریکا: زندان و جریمه به دلیل رانندگی در مستی خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار