مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران؛

پرداختی های داروخانه های خصوصی به زودی انجام می شود

1401/06/02 - 14:00 - کد خبر: 72597 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: این نوید را به داروسازان می‌دهیم که تخصیص اعتبار داروخانه‌ها انجام شده و پرداختی‌ها در بخش خصوصی به زودی صورت گیرد.

به گزارش نصر، محمد مهدی ناصحی در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با تبریک به مناسبت روز پزشک، افزود: زنجان از استان‌های خوب در نظام سلامت با هدف تأمین هزینه‌ها و کمک به مردم است، البته تلاش رؤسای دانشگاه‌ها نیز در درخشان‌تر شدن خدمات حوزه سلامت مؤثر است.
وی ادامه داد: بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از اجزا حوزه وزارت بهداشت، نقش اصلی را در تأمین منابع سلامت در کشور دارد و سعی می‌کنیم منابع به موقع دریافت و به مؤسسات پرداخت شود.
ناصحی تصریح کرد: در پوشش همگانی جمعیت در سال گذشته و ابتدای سال ۱۴۰۱ توفیقاتی کسب شد و دولت به دنبال آن است مردم پوشش مناسب بیمه‌ای داشته باشند؛ خوشبختانه در این باره بیش از ۶ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند.
وی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت در بحث پرداختی‌ها به روز است.
ناصحی اظهار داشت: این نوید را به داروسازان می‌دهیم که تخصیص اعتبار داروخانه‌ها انجام شده و پرداختی‌ها در بخش خصوصی به زودی صورت گیرد، همچنین دنبال آن هستیم مشکلات در بخش‌های مختلف را برطرف کنیم تا کسورات در حوزه‌هایی چون روستایی پرداخت شود.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به توجهات این سازمان به بیماران خاص و صعب العلاج، گفت: امیدواریم با کامل‌تر شدن زیر ساخت‌ها، طرح‌ها را بتوان با هدف کاهش پرداخت از جیب مردم اجرایی کرد.
انتهای پیام/
پرداختی های داروخانه های خصوصی به زودی انجام می شود خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار