خبر/

شرکت هواپیمایی انگلیس هزاران پرواز را لغو می‌کند

1401/06/02 - 13:14 - کد خبر: 72579 نسخه چاپی

نصر: شرکت هواپیمایی انگلیس اعلام کرد به علت کمبود نیرو و برخی محدودیت‌های دیگر، ناچار است هزاران پرواز دیگر را لغو کند.

به گزارش نصر، شرکت هواپیمایی انگلیس (بریتیش ایرویز) اعلام کرد به علت کمبود نیرو و برخی محدودیت‌های دیگر، ناچار است هزاران پرواز دیگر را لغو کند.
این خبر پس از آن تایید شد که بریتیش ایرویز تصمیم گرفت محدودیت‌هایی را که از ماه پیش اعمال کرد بود ادامه دهد. پیش‌تر اعلام شده بود این محدودیت از ۱۱ سپتامبر برداشته می‌شود، اما با تصمیم جدید، دست کم تا ۲۹ اکتبر باقی خواهد ماند و تا آن زمان بیش از ششصد سفر رفت و برگشت لغو می‌شود.
یک سخنگوی این شرکت گفت: ما به مشتریانی که تحت تأثیر هر یک از این تغییرات قرار می‌گیرند، یک پرواز جایگزین با بریتیش ایرویز یا شرکت هواپیمایی دیگر یا گزینه بازپرداخت مبلغ پرداختی آنان را پیشنهاد می‌دهیم. شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز (BA) همچنین اعلام کرد ناچاراست هزاران پرواز را از برنامه زمستانی خود نیز حذف کند.
با این تصمیم مجموع ظرفیت برنامه پرواز‌های زمستانی شرکت هواپیمایی انگلیس حدود هشت درصد کاهش می‌یابد و حدود ۱۰ هزار پراز را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
لغو ده‌ها هزار پرواز در انگلیس از آغاز سفر‌های تابستانی تاکنون موجب بروز هرج و مرج در برنامه سفر‌های مردم شده است. معطلی‌ها، ازدحام جمعیت و نارضایتی ها‌ی گسترده و وارد آمدن خسارت به همراه باز ماندن شمار زیادی از خانواده‌ها از سفر تابستانی از دیگر پیامد‌های لغو پرواز‌ها در انگلیس اعلام شده است.
انتهای پیام/
شرکت هواپیمایی انگلیس هزاران پرواز را لغو می‌کند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار