معاون عمرانی استاندار خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی یک هزار و ۶۰۰ طرح در آذربایجان شرقی

1401/06/02 - 12:08 - کد خبر: 72559 نسخه چاپی

نصر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در اولین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم یک هزار و ۶۰۰ طرح در استان با ۱۰هزار و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه از امروز تا پایان هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش نصر، جواد رحمتی گفت: از یک هزار و ۶۰۰ طرح ۲۲۷ طرح با پنج هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان مربوط به بخش اقتصادی و صنعت است و ۲هزار میلیارد تومان نیز اعتبار مربوط به کلنگ زنی است.
وی با اشاره به اینکه ۱۳۹ طرح اقتصادی شهرک‌های صنعتی استان با ۷۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برای طرح‌های بخش اقتصادی و خصوصی آذربایجان شرقی سرمایه گذاری ارزی شده است.
رحمتی افزود: انتقال برق به مرز در منطقه مغری ارمنستان با افتتاح شبکه برق برای صادرات و واردات این انرژی با ظرفیت ۴۰۰ کیلو ولت و استفاده از برق تولیدی نیروگاه هریس برای استفاده در شبکه برق بین المللی با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار یکی از طرح‌های آماده افتتاح است.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی واحد پلی پروپیلن پتروشیمی تبریز با ۳۷۹ میلیارد تومان و واحد بازیافت گوگرد با ۴۳۷ میلیارد تومان، بهسازی روستایی و روکش راه روستایی با ۲۵۴ میلیارد تومان اعتبار و آبرسانی به روستا‌ها و طرح‌های تولیدی کشاورزی از طرح‌های شاخص و مهم آذربایجان شرقی است که بهره برداری می‌شود.
رحمتی یادآور شد: ۱۰۶ طرح شهرداری‌ها با ۳۴۰ میلیارد تومان و ۱۹۷ طرح دهیاری‌های استان با ۱۲۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت بهره برداری می‌شود.
انتهای پیام/
افتتاح و کلنگ زنی یک هزار و ۶۰۰ طرح در آذربایجان شرقی باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار