به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی از مدیرمسئول نصر

1401/06/01 - 19:17 - کد خبر: 72491 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات رئیسه انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از تلاش ها  و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات صادقانه تقدیر کرد.

به گزارش نصر، سید باقر شریف زاده، رئیس هیات رئیسه انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی در نشست خبری که با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگاری برگزار شده بود، با اهداء لوح سپاسی از تلاش این رسانه تقدیر کرد.
 دراین لوح سپاس که به امضای "سیدباقر شریف زاده" رئیس هیات رئیسه انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی رسیده، خطاب به مدیر مسئول نصر آمده است:

جناب آقای امیر کریم زاد
مدیریت محترم نصرنیوز
با سلام
"روز خبرنگار" نماد ارج نهادن به تلاش ها و خدمات راویانی است که خود را کمتر روایت می کنند. بی شک امروز خبرنگاران حق جو، همچون رسولان آگاهی و بیداری و پرچم داران راه از بی راهه هستند.
رسالت خبرنگاری با مفاهیمی ارزشمند چون شرافت، آگاهی، ارزش، انسانیت، حق و حقیقت و رشد و توسعه جامعه و بشریت قربن و عجین شده است.
جامعه صنعتی و مدیریتی استان مدیون رسانه ها و خبرنگارانی است که با تیزبینی و هوشیاری و تسلط بر مفاهیم علمی در رشد و اعتلای صنعتی و اقتصادی می کوشند و راه را برای مدیران روشن می نمایند.
با عرض تبریک، توفیقات روزافزون برای این جامعه ارزشمند از خداوند منان خواستاریم.

سیدباقر شریف زاده
رئیس هیات رئیسه
انتهای پیام/
تقدیر انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی از مدیرمسئول نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار