نشست دو روزه کسب و کار بین‌الملل در ريازان روسیه

1401/06/01 - 12:36 - کد خبر: 72447 نسخه چاپی

نصر: پنجمین گردهمایی کسب و کار بین‌الملل با موضوع راه‌های توسعه همکاری‌های اقتصادی بین روسیه با ایران و کشور‌های دوست، برگزار شد.

به گزارش نصر، پنجمین گردهمایی کسب و کار بین‌الملل با موضوع راه‌های توسعه همکاری‌های اقتصادی بین روسیه با ایران و کشور‌های دوست، برگزار شد.
شهر ریازان روسیه دو روز میزبان پنجمین گردهمایی اقتصادی با عنوان «روز‌های کسب و کار بین‌الملل» بود.
آشنایی تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان با بازار‌ها و شرکای خارجی و نیز توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی با کشور‌های دوست از جمله ایران محور این همایش بود.
استان ریازان در همسایگی استان مسکو، که در بخش صنعتی و تولیدی ظرفیت‌های فراوانی در اختیار دارد، تا پیش از آغاز بحران اوکراین و اعمال تحریم‌های غرب علیه روسیه، از جمله استان‌های پیشرو در صادرات محصولات به بازار‌های اروپا بود.
با اعمال تحریم‌های مالی و تجاری غرب ضد روسیه، بازار‌های اروپایی در‌های خود را به روی محصولات روسی بستند و حالا بخش‌های دولتی و خصوصی این کشور در صدد یافتن راه‌های موثر برای ورود به بازار‌های خارجی جدید هستند.
استانداری ریازان با همکاری آژانس توسعه کسب و کار، مرکز صادرات روسیه و مرکز صادرات ریازان با برپایی همایشی دو روزه، بازار‌های ایران، ترکیه، چین و بلاروس برای جایگزینی کشور‌های غربی را معرفی کرد.
در همایش دو روزه «روز‌های کسب و کار بین‌الملل ریازان» نمایندگان بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدی و صنعتی این استان جهت آشنایی با کشور‌های دوست مشارکت دارند.
یکی از بخش‌های مهم این گردهمایی، برپایی میز تخصصی ایران است که طی آن نمایندگان «شورای کسب و کار روسیه و ایران» زیر نظر اتاق بازرگانی فدراسیون روسیه و مدیر عامل شرکت توسعه تجارت سامان منطقه آزاد انزلی، ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری ایران را معرفی کردند.
انتهای پیام/
نشست دو روزه کسب و کار بین‌الملل در ريازان روسیه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار