محمد مخبر؛

اجرای مصوبات سفرهای استانی با جدیت دنبال می شود

1401/05/31 - 16:32 - کد خبر: 72367 نسخه چاپی

نصر: اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

به گزارش نصر، محمد مخبر: آذربایجان شرقی را از استان‌های پر اهمیت کشور برشمرد و گفت: این استان از جایگاه والایی در میان مردم و مسئولین کشور برخوردار است و برای همه آحاد جامعه قابل احترام است. 
معاون اول رییس جمهور با اشاره به مطالبه نمایندگان مردم استان آذربایجان شرقی مبنی بر احیاء دریاچه ارومیه، تصریح کرد: دولت سیزدهم نسبت به احیاء این دریاچه اهتمام جدی دارد و در تلاش است تا برنامه ها و طرح های مرتبط با آن را عملیاتی کرده و طرح های نیمه تمام مرتبط با دریاچه ارومیه را تکمیل و اجرایی کند. 
مخبر همچنین با اشاره به برنامه های دولت برای توسعه راه آهن در کشور، افزود: دولت برنامه ریزی دقیقی برای توسعه خطوط ریلی کشور و از جمله در استان آذربایجان شرقی دارد که در صورت فراهم شدن مقدمات لازم، شاهد تحول در این بخش خواهیم بود. 
معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با تاکید بر توجه ویژه به نیازهای مردم و تکمیل پروژه های نیمه کاره و در دست اقدام، پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را ضروری برشمرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواست تا وضعیت پیشرفت طرح های مصوب را گزارش دهد.
در این جلسه استاندار آذربایجان شرقی نیز گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و گفت: تلاش دولت سیزدهم از ابتدا این بوده که براساس سند آمایش سرزمین توسعه استان دنبال شود. 
نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام در سخنانی با طرح مسائل و مشکلات کلان استان، گزارشی از کاستی ها و موانع پیش روی حوزه های انتخابیه خود ارائه کردند و به بیان پیشنهاداتی برای رفع مشکلات موجود و توسعه استان پرداختند. 
اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهور، احیاء دریاچه ارومیه، تامین آب شرب مناسب شهرستان ها و روستاهای دارای تنش آبی،‌ ساماندهی فاضلاب،‌ توسعه خطوط ریلی و تامین اعتبار مورد نیاز اجرای طرح های نیمه تمام از جمله درخواست ها و مطالبات نمایندگان در این جلسه بود.
انتهای پیام/
اجرای مصوبات سفرهای استانی با جدیت دنبال می شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار