رئیس شبکه دامپزشکی مراغه خبر داد:

معدوم‌سازی ۱.۶ تن آلایش دامی غیربهداشتی در مراغه

1401/05/31 - 13:31 - کد خبر: 72334 نسخه چاپی

نصر: رئیس شبکه دامپزشکی مراغه گفت: یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم کله و پاچه و سیرابی غیربهداشتی با تلاش و هوشیاری ناظران بهداشتی این شبکه کشف و معدوم شد.

به گزارش نصر، «فراز احمدی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: به محض مشاهده این حجم از فرآورده‌های غیرقابل مصرف، مراتب به مراجع قضایی مربوطه ارجاع و دستور قضایی از طریق دادستان محترم اخذ جهت معدوم‌سازی بهداشتی اخذ شد.
وی اضافه کرد: آلایش خوراکی دامی به صورت تازه و با حفظ دما و شرایط نگهداری مناسب باید به دست مشتری و شهروندان برسد و اگر حضور و تلاش‌های مستمر کارکنان خدوم و پرتلاش دامپزشکی در سطح شهرستان نباشد، برخی افراد سودجو برای کسب منافع نامشروع خود، فرآورده‌های تاریخ گذشته و غیربهداشتی را وارد سفره مردم می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی است، به شهروندان توصیه کرد قبل از اقدام به تهیه هرگونه فرآورده خام دامی از بهداشتی و تحت نظارت سازمان دامپزشکی بودن محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند. 
وی همچنین به اهالی توصیه کرد که در هر کجا و هر زمانی که تخلفی در حوزه سلامت فرآورده‌های خام دامی مشاهده کردند، مراتب را برای پیگیری از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ به شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش کنند.
انتهای پیام/
معدوم‌سازی ۱.۶ تن آلایش دامی غیربهداشتی در مراغه خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار