خبر/

فراخوان شورای انقلاب فرهنگی برای پاسخ به ابهامات مصوبه جدید کنکور

1401/05/31 - 13:21 - کد خبر: 72333 نسخه چاپی

نصر: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تنویر افکار عمومی اقدام به پاسخگویی به پرسش‌های متداول مردمی درباره مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» کرده است.

به گزارش نصر، نظر به ضرورت تأمین نظر رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مبنی بر تنویر افکار عمومی و ایجاد فضای گفتمان مبسوط برای افزایش آرامش متقاضیان ورود به آموزش عالی و خانواده‌های ایشان و موکداً کاهش مخاطرات و آسیب‌های ناشی از جریان‌سازی بازیگران اقتصاد کنکور؛ و با توجه به این‌که ممکن است سؤالات و ابهامات زیادی برای داوطلبان در خصوص این مصوبه به وجود آید، مجموعه پرسش‌های متداول درباره مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» و پاسخ‌های آن را، جهت استفاده مخاطبین در سایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده است.
داوطلبین کنکور از طریق لینک پرسش های متداول درباره مصوبه « سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» می‌توانند به این سؤالات و پاسخ‌ها دسترسی داشته باشند.
مرکز خبر شورای عالی  انقلاب فرهنگی اعلام کرد: بدیهی است روند اجرایی سازی این مصوبه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است و اطلاعات تکمیلی از طریق این دو وزارتخانه در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. با توجه به در خطر افتادن منافع برخی از سودجویان و ابهام سازی درباره این مصوبه از داوطلبان گرامی درخواست می شود، اطلاعات موثق اجرای این مصوبه را تنها از طریق اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور و نیز ابلاغیه های رسمی وزارت آموزش و پرورش دریافت نمایند و توجهی به شایعات نداشته باشند.
همچنین داوطلبین می‌توانند سؤالات خود در بخش نظرات از طریق پیام رسانی ذیل صفحه پرسش‌های متداول، پرسش‌های خود را مطرح کنند.
انتهای پیام/
فراخوان شورای انقلاب فرهنگی برای پاسخ به ابهامات مصوبه جدید کنکور خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار