خبر/

هیات ورزش پیوند اعضا میزبان اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون

1401/05/31 - 12:21 - کد خبر: 72316 نسخه چاپی

نصر: هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی میزبان اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضاء است.

به گزارش نصر، "سعید نامور" رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر، از برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا (مردان و زنان) در شهر تبریز خبر داد.
وی افزود: آخرین و مهمترین اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون دوبل و انفرادی پیوند اعضا مردان و زنان اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا در کلانشهر تبریز با حضور ١۶ ورزشکار در حال برگزاریست.
نامور اذعان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی پیوند اعضا از تاریخ ۲۹ لغایت ۲ شهریور ماه سال جاری به میزبانی هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی در تبریز با حضور ۸ خانم و ۸ آقا برگزار می شود.
نامور گفت: در اردوی انتخابی بانوان مددی نایب رییس فدراسیون بدمینتون به عنوان مربی و ثریا آقایی رنکینگ یک بانوان ایران و اولین المپیکی بانوان به عنوان کمک مربی و سپیده مدنی ورزشکار دعوت شده از هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان و در بخش مردان فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون به عنوان مربی، کامکار به عنوان سرپرست و حسین رضایی قهرمان و مدال آور جهانی بدمینتون پیوند اعضا به عنوان ورزشکار دعوت شده از هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان آذربایجان شرقی حضور دارند.
وی در پایان از همکاری و همراهی سعید مبارکی رییس هیات بدمینتون استان تقدیر کرد و گفت: در این اردوی مهم که آخرین اردوی انتخابی است منتخبین به بازی‌های ۲۰۲۳ کشور استرالیا راه خواهند یافت.
انتهای پیام/
هیات ورزش پیوند اعضا میزبان اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار