برقراری پروازهای عتبات عالیات توسط هواپیمایی آتا 

1401/05/31 - 11:55 - کد خبر: 72310 نسخه چاپی

نصر: خلبان سهیل قیاسی مدیرعامل هواپیمایی آتا در خصوص برقراری پروازهای ایام اربعین حسینی گفت: به منظور ارائه خدمات شایسته به عزاداران و زائرین محترم حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، هواپیمایی آتا در ایام اربعین امسال با اختصاص ۵ فروند هواپیما پروازهای خود را به مقصد نجف و بغداد برقرار خواهد نمود. 

به گزارش نصر، سهیل قیاسی در خصوص نرخ مصوب پروازهای اربعین توسط وزارت راه و شهرسازی اظهارداشت: هواپیمایی آتا همواره تابع مصوبات وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری بوده و بلیت پرواز به مقاصد نجف و بغداد در بازه زمانی مشخص شده اربعین امسال، با نرخ مصوب و قانونی به فروش خواهد رسید.
مدیرعامل هواپیمایی آتا همچنین با تاکید بر لزوم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در پروازهای اربعین گفت: براساس دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، اقدامات بهداشتی لازم در پروازهای هواپیمایی آتا بمنظور حفظ سلامتی زوار محترم انجام خواهد شد.
شایان ذکر است طبق دستور وزارت راه و شهرسازی مبنی بر فروش بلیت از طریق سایت شرکت های هواپیمایی، بلیت پروازهای اربعین امسال هواپیمایی آتا صرفا از طریق اپ اختصاصی این هواپیمایی به نشانی app.ataair.ir به فروش خواهد رسید.
انتهای پیام/
برقراری پروازهای عتبات عالیات توسط هواپیمایی آتا  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار