رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

۴۸۵ هکتار زمین صنعتی در شهرک سلیمی تبریز واگذار می‌شود

1401/05/31 - 09:59 - کد خبر: 72285 نسخه چاپی

نصر:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از آماده سازی ۴۸۵ هکتار زمین صنعتی در واگذاری اولین طرح توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور در شهرک شهید سلیمی تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان با اشاره به تحول بزرگترین زیرساخت صنعتی در کشور اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از ۷۵۰ سرمایه‌گذاری صنعتی جدید در شمال‌غرب کشور شکل خواهد گرفت و افق طرح ۲۵ هزار نفر در اشتغال پایدار حوزه صنعتی ایجاد خواهد شد.
وی گفت: شهرک شهید سلیمی بزرگترین مرکز اشتغال و اقتصاد شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود که به زودی واگذاری امتیازات شروع خواهد شد و بستر بزرگی برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند برای تکمیل زنجیره‌های تولید، توسعه واحد های موجود و ایجاد واحدهای تولیدی، صنعتی جدید در این شهرک شکل خواهد گرفت که در جهت سرعت و رشد سرمایه‌گذاری و اقتصاد استان تاثیر گذار خواهد بود.
پرنیان با بیان اینکه طرح توسعه جزو اولین‌ها در کشور است، افزود: این زیرساخت صنعتی بی‌سابقه‌، بزرگترین طرح صنعتی‌ کشور خواهد بود که باعث ایجاد بستری برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و حضور واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: ظرفیت شهرک شهید سلیمی، حداقل ۸۰ درصد با طرح توسعه افزایش خواهد یافت و با این طرح توسعه با در نظر گرفتن اینکه عطش سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد، این بستر باعث می‌شود به تمام نیازهای سرمایه‌گذاران برای زیرساخت زمین صنعتی پاسخ داده شود و مطمئنا به محض واگذاری ما شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این عرصه خواهیم بود.
انتهای پیام/
۴۸۵ هکتار زمین صنعتی در شهرک سلیمی تبریز واگذار می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار