رئیس دادگستری هشترود؛

سه پرونده قضایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در هشترود به سازش منجر شد

1401/05/30 - 19:05 - کد خبر: 72266 نسخه چاپی

نصر: رئیس دادگستری هشترود به تشکیل پویش مردمی «به خاطر امام حسین علیه السلام می بخشم» در این شهرستان اشاره و بیان کرد: در سایه شکل گیری این پویش سه فقره پرونده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به صلح و سازش منجر شد.

به گزارش نصر،یوسف رضوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه تشکیل این پویش به کلیه شعبه‌های دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف ابلاغ شده است، افزود: با تلاش کارکنان شورای حل اختلاف این شهرستان، صلح و سازش در پرونده‌های قضایی روند رو به رشدی دارد و علاوه بر آن واحد اجرای احکام مدنی دادگستری هشترود هم تلاش چشمگیر در این زمینه دارد. 
به گفته وی به تازگی دو پرونده مطالبه وجه که از سال گذشته در جریان بود، با تلاش شبانه‌روزی مدیر و کارکنان اجرای احکام به صلح و سازش انجامید و دو زندانی محبوس در زندان هشترود آزاد شدند.
وی افزود: همچنین پیش از آن نیز سه فقره پرونده مطالبه وجه در مجموع به ارزش ۷۳ میلیارد ریال و ۸۰۰ میلیون ریال با تلاش کارکنان شعبه دوم و اجرای احکام شورای حل اختلاف به سازش منتهی شده بود.
وی مردم شهرستان را به صلح و سازش فراخواند و اظهارداشت: مردم به حرمت ماه محرم و صفر سفره ایثار و گذشت را پهن کرده و همانند مولای مقتدرمان امام حسین (ع) عمل کننند زیرا اجر معنوی این کار خیرخواهانه بی‌شک بزرگ و نزد خداوند محفوظ است.
صلح و همزیستی موضوعی کاملاً مستدل بر اساس آیات و روایات و سیره معصومان (ع) است و حتی اسلام به این نکته هم توجه می‌کند که با ایجاد جو آرام و مودت‌آمیز می‌توان با مخالفان عقیدتی خود به گفت‌وگو و جدال احسن پرداخت.
انتهای پیام/
سه پرونده قضایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در هشترود به سازش منجر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار