خبر/

7 روز تا افتتاح صفه شمالی مقبره‌الشعرا

1401/05/30 - 17:07 - کد خبر: 72253 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از فعالیت مستمر اکیپ‌های عمرانی، زیباسازی و فضای سبز در صفه شمالی مقبره‌الشعرا خبر داد و گفت: 7 روز تا بهره‌برداری از این پروژه زمان باقی مانده و صفه شمالی مقبره‌الشعرا در موعد مقرر تقدیم شهروندان می‌شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه مقبره‌الشعرا اظهار کرد: ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت صفه شمالی مقبره‌الشعرا است و ظرف یک هفته آتی به بهره‌برداری می‌رسد. شهردار تبریز با بیان اینکه برای پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده افزود : عایق‌کاری و درزگیری بلوک‌های بتنی صفه‌ شمالی مقبره‌الشعرا انجام گرفته در و در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.  
شهردار تبریز تصریح کرد: همزمان با عملیات عمرانی در صفه شمالی، واحدهای زیباسازی سازمان سیما و منظر نیز اقدام به نصب سردیس‌های شعرای مدفون در مقبره‌الشعرا، نورپردازی محیط و نصب نیمکت کرده است.  
وی اضافه کرد: با افتتاح این بخش از مقبره‌الشعرا و حضور مردم، انتظار می‌رود شاهد رضایتمندی شهروندان و همچنین استقبال گردشگران باشیم.  
هوشیار خاطرنشان کرد: با همراهی و حمایت شورای محترم شهر و همت مجموعه عمرانی شهرداری تبریز، اولین روزشمار نصب‌شده در مدیریت فعلی شهری ظرف یک هفته آینده  به سرانجام می‌رسد.
انتهای پیام/
7 روز تا افتتاح صفه شمالی مقبره‌الشعرا نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار