مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز؛
پایانههای مسافربری تبریز هوشمند میشود
نصر: مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز افزود: ارائه خدمات هوشمند در پایانههای شهری جهت تهیه بلیت برای مسافران و تسهیل شرایط برای آنها بدون حضور فیزیکی در ردیف برنامههای آینده قرار دارد تا هوشمندسازی در پایانههای شهر محقق شود.
به گزارش نصر، احمد زارعی اظهار کرد: پایانههای مسافربری نخستین مکانی است که یک مسافر با آن مواجه میشود و اداره گردشگری شهرداری تبریز میتواند از ظرفیتهای پایانههای مسافربری و شهری برای گردشگری از جمله ایجاد باغ کتاب، باغموزه و فضای بازی کودکان استفاده کند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه هنرهای دستی در پایانه مرکزی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران راهاندازی شده است، ادامه داد: در فصل تابستان تعداد مسافران خروجی و ورودی از پایانههای مسافربری تبریز روزانه بیش از ۱۶ هزار نفر است؛ در حال حاضر درصد زیادی از مسافران خواستار استفاده از اتوبوسهای ترمینال برای حملونقل و مسافرت هستند که این امر لزوم تعامل و همکاری بین دو نهاد گردشگری و پایانه مسافربری را میطلبد؛ چراکه هدف اصلی اداره گردشگری شهرداری تبریز، استقبال از توسعه گردشگری شهری است.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز افزود: ارائه خدمات هوشمند در پایانههای شهری جهت تهیه بلیت برای مسافران و تسهیل شرایط برای آنها بدون حضور فیزیکی در ردیف برنامههای آینده قرار دارد تا هوشمندسازی در پایانههای شهر محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: در ابعاد نظارتی، پاسخگویی، ارائه مشکلات و نظرسنجیها در حوزه هوشمندسازی بخش بار، تهیه بلیت، خروج مسافران و کنترل فنی دستگاههای اتوبوسرانی در پایانههای شهر تبریز نیازمند هوشمندسازی هستیم که با مشارکت اداره حملونقل جادهای، عملیاتی شدن این فرایندها در آینده دنبال خواهد شد.
انتهای پیام/
نصر