نماینده مردم میانه مطرح کرد:

قوه قضائیه به سرعت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را بررسی کند

1401/05/30 - 12:52 - کد خبر: 72198 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعلل قوه قضائیه در رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان آثار منفی بر افکار عمومی خواهد گذاشت.

به گزارش نصر، سید مرتضی حسینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از قوه قضائیه می‌خواهیم که گزارش تکان دهنده و دردآور تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را که توسط مجلس انجام شد به فوریت و سرعت مورد رسیدگی قرار دهد. اگر این گزارش مانند گزارش‌های قبلی بدون رسیدگی بماند افکار مردم را به شدت مکدر می‌کند.
وی در ادامه اظهار کرد: از دولت و وزارت صمت انتظار داریم در تدوین آئین‌نامه اجرایی قانون واردات خودرو به نحوی عمل کند که مفاد این قانون به خوبی اجرایی گردد. در غیر اینصورت این قانون کارآمدی خود را از دست می‌دهد. آزاد کردن واردات خودرو نباید محدود به زمان معینی باشد. از سوی دیگر تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی نیز نباید به نحوی باشد که قیمت این خودروها به مراتب بیشتر از خودروهای بی کیفیت داخلی باشد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بانک مرکزی باید بانک‌های خصوصی و دولتی را موظف کند که لیست اسامی ابربدهکاران بانکی را به صورت کامل منتشر کند و اقدامات لازم برای بازگرداندن اموال عمومی صورت گیرد. اینکه تنها اسامی بدهکاران بالای یکصد میلیارد اعلام شود قابل قبول نیست. مگر مبالغ زیر یکصد میلیارد پول و اموال مردم نیستند؟
انتهای پیام/
قوه قضائیه به سرعت گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را بررسی کند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار