مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت خبر داد؛

جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت صمت/ پرداخت ۳ وام با سود ۱۸ درصد

1401/05/30 - 11:18 - کد خبر: 72181 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می خواهد.

به گزارش نصر، محمدحسین قمری در گفت و گو در خصوص جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت، اظهار کرد: طبق آخرین آمار از ۲۴۱ تولیدکننده لوازم خانگی هم اکنون ۸۰ تولیدکننده و ۵ بانک شامل بانک گردشگری، بانک آینده، بانک پارسیان، بانک تجارت و بانک رفاه حاضر به همکاری شده اند.
مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت افزود: وام خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت شامل ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی است که نیاز به چک ندارد و فقط به یک ضامن نیاز دارد. این وام سه ساله با سود ۱۸ درصد است.
وی ادامه داد: فرآیند وام دهی در ۵ بانک با هم متفاوت است و پس از اعتبارسنجی وام تعلق می‌گیرد. این فرآیند به صورت آنلاین انجام می‌شود و حضوری نیست.
مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: زوج‌های جوان با مراجعه به سامانه طرح توان خرید به آدرس http://www.tavankharid.ir می‌توانند با مراجعه به عاملان فروش محصولات که سامانه جهاد کالاست به صورت مستقیم از تولیدکنندگان لوازم خانگی، به صورت اقساطی جهیزیه دریافت کنند.
انتهای پیام/
جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت صمت/ پرداخت ۳ وام با سود ۱۸ درصد خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار