رییس سازمان صمت مطرح کرد؛

توسعه ۸۰ درصدی شهرک سلیمی

1401/05/29 - 21:21 - کد خبر: 72145 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از آماده سازی ۴۸۵ هکتار زمین صنعتی در واگذاری اولین طرح توسعه زیر ساخت‌های صنعتی کشور در شهرک شهید سلیمی تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، با اشاره به تحول بزرگ ترین زیر ساخت صنعتی در کشور، عنوان کرد: آماده سازی ۴۸۵ هکتار زمین صنعتی در توسعه شهرک سلیمی با جدیت در حال اجراست و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته بیش از ۷۵۰ سرمایه گذاری صنعتی جدید در شمال غرب کشور شکل خواهد گرفت و افق طرح ۲۵ هزار نفر در اشتغال پایدار حوزه صنعتی ایجاد خواهد شد.
وی گفت: شهرک شهید سلیمی بزرگترین مرکز اشتغال و اقتصاد شمال غرب کشور محسوب می‌شود، که بزودی واگذاری امتیازات شروع خواهد شد و بستر بزرگی برای سرمایه گذاران علاقه‌مند برای تکمیل زنجیره های تولید، توسعه واحد های موجود و ایجاد واحد های تولیدی، صنعتی جدید در این شهرک شکل خواهد گرفت که در جهت سرعت و رشد سرمایه گذاری و اقتصاد استان تاثیر گذار خواهد بود.
پرنیان با بیان اینکه طرح توسعه جزو اولین ها در کشور است، اظهار داشت: این زیر ساخت صنعتی بی سابقه‌، بزرگترین طرح صنعتی‌ کشور خواهد بود که باعث ایجاد بستری برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی و حضور واحد های صنعتی و تولیدی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت شهرک شهید سلیمی، حداقل ۸۰ درصد با طرح توسعه افزایش خواهد یافت و با این طرح توسعه با در نظر گرفتن اینکه عطش میل زیادی به سرمایه گذاری در استان وجود دارد، این بستر باعث می‌شود به تمام نیاز های سرمایه گذاران برای زیر ساخت زمین صنعتی پاسخ داده شود و مطمئنا به محض واگذاری ما شاهد حضور سرمایه گذاران در این عرصه خواهیم بود و بدین ترتیب می‌توانیم بزرگترین اثر اقتصادی را در استان ایجاد خواهیم کرد.
انتهای پیام/
توسعه ۸۰ درصدی شهرک سلیمی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار