طی حکمی؛

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد

1401/05/29 - 21:16 - کد خبر: 72144 نسخه چاپی

نصر: با حکم صادره از سوی بهمن نقی پور-رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز-، اصغر جعفری روحی به عنوان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد.

به گزارش نصر، مراسم تکریم فرزاد رحمانی و معارفه اصغر جعفری روحی به عنوان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با حضور جواد احمدیان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز-، بابک محمدپور-مدیردفتر رئیس دانشگاه-، محمد باقر هنربر-مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی-و مسئولین امدادی و انتظامی استان آذربایجان شرقی، روز شنبه بیست ونهم مرداد ماه 1401 در  مرکز فوریتهای پزشکی استان برگزار شد.
احمدیان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران مرکز اورژانس پیش بیمارستانی با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی یکی از حساس ترین واحدهای در تعالی و حفظ جان هم وطن های عزیزمان است افزود: در این سال ها ما شاهد رشد و ترقی و پیشرفت این مرکز به لحاظ کمی و کیفی هستیم.
وی افزود: امیدواریم به همت همکاران اورژانس و ارائه آموزش های مداوم برای کیفی سازی و برخورد مناسب با مصدومین، گسترش اورژانس هوایی، هماهنگی سریع و بموقع بین اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی شاهد ترقی و پیشرفت این مرکز باشیم.
در این مراسم فرزاد رحمانی رئیس سابق مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تقدیر و تشکر از سازمان ها و نهادهای یاری کننده مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ضمن قدردانی از همه همکاران شاغل در این مجموعه گفت: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی یکی از مهمترین واحدهای دانشگاه علوم پزشکی است و همیشه شاهد تلاش شبانه روزی عزیزان شاغل در این مرکز هستیم و همچنین هیچ گونه تعطیلی در این مرکز وجود ندارد.
در ادامه رحمانی گزارشی از اقدامات مهم انجام شده در طول تصدی خدمت در این مجموعه را بیان کرده  و قول همکاری های لازم با رئیس جدید مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز را اعلام کرد.
محمد باقر هنربر، مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و همکاران این مجموعه با بیان اینکه مرکز اورژانس پیش بیمارستانی یکی از ارکان مهم دانشگاه علوم پزشکی است گفت: همکاران این مجموعه همیشه و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت در مواقع بحرانی سیل، زلزله، تصادفات جاده ای، بیماری کرونا و .... هستند.
وی همچنین از همکاری های فی مابین سازمان های مربوطه و اورژانس استان تشکر کرد.
گفتنی است: در این مراسم از تلاش های شبانه روزی فرزاد رحمانی در ترقی و پیشبرد اهداف این مرکز، تقدیر و تشکر بعمل آمد و اصغر جعفری روحی به عنوان رئیس جدید مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد.
انتهای پیام/
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار