سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مطرح کرد:

۱۵۴ رشته مهارتی به زندانیان آذربایجان شرقی آموزش داده می‌شود

1401/05/29 - 17:52 - کد خبر: 72127 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی گفت: اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان در ۱۵۴ رشته به زندانیان از جمله در رشته‌هایی چون نقشه کشی، نقشه خوانی صنعتی، نورد کردن فلزات برای تبدیل ورق و ... حضور فعالی دارد.

به گزارش نصر، علی مشایخی، روز شنبه، 29 مردادماه، در جلسه شورای توسعه مهارت استان که در محل زندان تبریز برگزار شد با اشاره به حضور مربیان مجرب این اداره کل در امر مهارت آموزی زندانیان، اشتیاق تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان را در کمک به بازگرداندن این قشر را جامعه به آغوش جامعه ستود.
وی گفت: در راستای فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه و روحیه بخشی به زندانیان و با هدف استعداد یابی برای اولین بار در کشور المپیاد شهرستانی مهارت ویژه زندانیان در رشته های مختلفی چون جوشکاری، اتومکانیک، تعمیر پکیج، فرش و برای بانوان نیز قلاب بافی و عروسک سازی و ... و با حضور تعداد ۳۴۵ شرکت کننده در محل ندامتگاه‌های سراسر استان برگزار شد.
وی ادامه داد: براساس توافقی که با زندان انجام شده است، یکسری مشوق‌ها برای این دوره از مسابقات مهارت ارائه خواهد شد.
مشایخی افزود: هرگونه آموزش به خاطر وجود مخاطب آماده در سطوح مختلف سطح بندی شده است و باید متناظر با مشاغل آینده آموزش‌های لازم را کنیم.
وی اضافه کرد: باید به سمت مشاغل نو حرکت کنیم و این موضوع آموزش‌های ارائه شده را مدنظر قرار بگیرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، مشایخی خاطرنشان کرد: حضور فعال آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در ۱۵۴ رشته به زندانیان از جمله در رشته‌هایی چون نقشه کشی، نقشه خوانی صنعتی، نورد کردن فلزات برای تبدیل ورق و ... بوده است.
انتهای پیام/
۱۵۴ رشته مهارتی به زندانیان آذربایجان شرقی آموزش داده می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار