سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور:

اگر دولت لایحه جامع انتخابات را تهیه کرده در اولین فرصت به مجلس ارسال کند

1401/05/29 - 15:26 - کد خبر: 72105 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: اگر دولت لایحه جامعی برای اصلاح قانون انتخابات تهیه کرده است آن را در اولین فرصت به مجلس ارائه کند تا هم جلوی فرصت سوزی گرفته شود و هم قانونی جامع در بحث انتخابات تدوین شود.

به گزارش نصر، علی حدادی در گفت وگویی، با اشاره به اظهارات وزیر کشور در خصوص تهیه لایحه جامع انتخابات و ارسال آن به مجلس پیش از پایان دوره یازدهم، بیان کرد: در حال حاضر کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در حال بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس است و هر هفته جلساتی را در این زمینه برگزار می کند. اگر لایحه جامع انتخابات در دولت تدوین شده است دولت باید زودتر آن را به مجلس ارسال کند، تا هم جلوی فرصت سوزی گرفته شود و هم  شاهد تدوین قانونی جامع در حوزه انتخابات باشیم.
وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که ما سال آینده انتخابات مجلس را پیش رو داریم اگر این لایحه با تاخیر به مجلس ارسال شود زمان لازم برای رسیدگی به آن وجود نخواهد داشت و این لایحه به انتخابات پیش‌رو نمی رسد.
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: اگر دولت لایحه جامع انتخابات را تدوین کرده در اولین فرصت به مجلس ارسال کند تا در زمان کافی این  لایحه مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و یک قانون کامل و جامع در زمینه انتخابات داشته باشیم.
انتهای پیام/
اگر دولت لایحه جامع انتخابات را تهیه کرده در اولین فرصت به مجلس ارسال کند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار