مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

اعزام ماشین آلات سنگین آذربایجان شرقی به مناطق سیل زده لرستان

1398/01/31 - 11:20 - کد خبر: 721 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی از اعزام ماشین آلات سنگین به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل ازمهر، حافظ باباپور صبح امروز شنبه در حاشیه بازدید از اکیپ اعزامی ماشین الات بنیاد مسکن آذربایجان شرقی یادآور شد: ۶ دستگاه ماشین الات سنگین شامل کمپرسی، لودر و کمرشکن جهت آوار برداری به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه حمایت از سیل زدگان استان لرستان و سایر استان‌ها وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: انتظار می‌رود هر دستگاهی به اندازه وسع خود نسبت به امدادرسانی اقدام کند.

باباپور با تأکید به اینکه در این مرحله از امدادرسانی، اصلاح معابر و کوچه‌ها و همچنین اصلاح کردن سطح خیابان‌های اصلی شهر از اهمیت ویژه برخورداراست، اضافه کرد: بنیاد مسکن علاوه بر اکیپ‌های اعزامی و امدادی، بر خود وظیفه دانست که در امر کلیه کارهای عمرانی مشارکت مضاعف داشته باشد.

وی حادثه سیل لرستان و سایر استان‌ها را موجب تألم تمامی هم‌وطنان دانست و افزود: انتظار می‌رود تا زمانی که مردم لرستان و دیگر شهرستان‌ها به وضعیت عادی سکونت خود بازنگشته‌اند، تمامی دستگاه‌ها از حمایت خود دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است در پی وقوع حادثه سیل در برخی از استان‌های کشور، بررسی اصلاح خیابان‌ها و معابر شهری و خسارات وارد شده به واحدهای مسکونی مناطق روستایی که به دلیل نداشتن مقاومت سازه‌ها دچار آسیب شده بودند در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت.

انتهای پیام/

اعزام ماشین آلات سنگین آذربایجان شرقی به مناطق سیل زده لرستان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار