خبر/

سفر هیات نمایندگی نظامی کشورمان به جمهوری آذربایجان + فیلم

1401/05/29 - 10:54 - کد خبر: 72053 نسخه چاپی

نصر: هیاتی متشکل از نمایندگان بخش‌های مختلف نیرو‌های مسلح کشورمان با سفر به جمهوری آذربایجان از مناطق آزاد شده این کشور بازدید کردند.

به گزارش نصر،  هیاتی متشکل از نمایندگان بخش‌های مختلف نیرو‌های مسلح کشورمان با سفر به جمهوری آذربایجان از مناطق آزاد شده این کشور بازدید کردند.
بر اساس توافقات دیپلماسی دفاعی تهران و باکو، هیات کارشناسی عالی رتبه ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان با سفر به جمهوری آذربایجان ضمن دیدار با فرماندهان عالی رتبه و مسولان این کشور، دو طرف بر تحکیم و توسعه روابط دو کشور دوست و همسایه تاکید کردند.
" سرتیپ فرهاد، آریان فر " , سرپرست هیات اعزامی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان گفت: در این سفر ۵ روزه دیدار‌هایی میان دو طرف برگزار و بر ترسیم نقشه راه دفاعی، امنیتی دو کشور – مین زدایی مناطق آزاد شده - ایجاد ساز و کار‌های لازم برای تامین امنیت مسیر ترانزیتی و انرژی – مشارکت در امر آموزش دفاعی و بازسازی مناطق آزاد شده گفتگو و تاکید شد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری در همه‌ی زمینه‌ها است.
 

همچنین امروز هیات نمایندگی نظامی کشورمان، با حضور در محل یادمان شهدای این کشور در باکو با اهدای تاج گل و نثار فاتحه یاد محافظان تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان را گرامی داشتند.
انتهای پیام/
سفر هیات نمایندگی نظامی کشورمان به جمهوری آذربایجان + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار