با کسب رای/

خدادادی رئیس هیأت ورزش های همگانی استان شد

1401/05/28 - 21:43 - کد خبر: 72022 نسخه چاپی

نصر، محمد رسول خدادادی توانست با کسب ۲۶ رأی به مدت ۴ سال پیش رو به عنوان رئیس هیأت ورزش های همگانی آذربایجان شرقی انتخاب شود.

به گزارش نصر، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی به ریاست افشین ملایی رئیس فدراسیون و با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، بابایی مسئول امور استانهای فدراسیون و اعضای مجمع انتخاباتی روز پنجشنبه بیست و هفتم مرداد ماه در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش وجوانان استان در حالی برگزار شد که محمد رسول خدادادی توانست با کسب ۲۶ رأی به مدت ۴ سال پیش رو به عنوان رئیس هیأت ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی انتخاب شود.
حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و نایب رئیس مجمع انتخاباتی گفت: از آقای رسول صادقی به خاطر سال ها تلاش برای هئیت همگانی استان قدردانی می کنم و برای آقای خدادادی آرزوی موفقیت در مسئولیت شان دارم و از خانواده هیات ورزش های همگانی استان درخواست می کنم برای پیشرفت این هیات همه توان خود را به کار بسته و از آقای خدادادی و هیأت رئیس منتخب شان حمایت کنند.
ستوده نژاد در ادامه گفت: رؤسای شهرستانها علی رغم کمبود امکانات و بودجه با تمام توان به رشد ورزش همگانی در شهرستانها کمک می کنند.
در ادامه افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ضمن آرزوی موفقیت برای آقای خدادادی و هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی، اکنون که منتخب مجمع استان هستید رسالت شما سنگین تر شده و اعضای مجمع مطالباتی از شما خواهند داشت که با مدیریت و همدلی به این انتظارات و توقعات جامعه عمل بپوشانید.
ملایی در ادامه افزود:در دوسال اخیر با پیدا شدن بیماری کرونا آمار کم تحرکی در جامعه بالا رفته و میزان بیماری ها افزایش یافته و باید با مشارکت همدیگر فعالیت ورزش های همگانی را در جامعه افزایش دهیم.
انتهای پیام/
خدادادی رئیس هیأت ورزش های همگانی استان شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار