همایش دوچرخه‌سواری در تبریز

1401/05/28 - 15:31 - کد خبر: 72014 نسخه چاپی

نصر: همایش دوچرخه سواری شهروندی، همزمان با سی و دومین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن با حضور شهروندان و ورزشکاران تبریزی برگزار شد.

به گزارش نصر، همایش دوچرخه سواری همگانی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره بازگشت نخستین گروه از آزادگان در مسیر خیابان شهید باکری و جاده منتهی پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز برگزار شد.
این همایش به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، سازمان بسیج شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با حضور اقشار مختلف شهروندان از ساعت ۹ صبح برگزار و با استقبال قابل توجه گروه‌های مختلف شهروندان و دوچرخه سواران همراه بود.
در همایش دوچرخه سواری، حضور آزادگان سرافراز، جانبازان والامقام و همچنین رزمندگان ورزشکار با استقبال و ادای احترام حاضران همراه بود.
 
امیر نصیربیگی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این برنامه، با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سرافراز، از حضور شهروندان محترم و قدرشناس تبریزی به حرمت این روز، تشکر کرد.
همچنین با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از آزادگان سرافراز، میر ابراهیم فاطمی علوی، نوروز اولیایی سلماسی، صفر پاشاپور، عادل حسینیان نژاد چرندابی، نبی الله قوامی، یونس سروی و اصغر افکاری و همچنین غلامرضا احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز که سالهای بسیاری در اسارت بود، قدردانی به عمل آمد.
این همایش دوچرخه سواری همزمان با خجسته سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با طی مسیر و انجام قرعه کشی میان شرکت کنندگان و اهدای جوایز همراه بود.
انتهای پیام/
همایش دوچرخه‌سواری در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار