اطلاع رسانی//مدیر عامل شرکت توسعه اطلس طب امین مطرح کرد:

تولید انواع باند و گازاستریل و منسوج نبافته در تبریز

1401/05/27 - 18:00 - کد خبر: 71987 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت توسعه اطلس طب امین گفت: انواع گاز استریل و غیراستریل، لانگ گاز، گاز استریل باریم دار، ملت بلون مشکی، ملت بلون خود رنگ و گاز های کیلویی که در مصارف مختلف در بازار دارند تولید می شود. 

به گزارش نصر، هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی با حضور شرکت‌هایی از هفت کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی تبریز صبح روز سه شنبه 25 مرداد آغاز به کار کرده است. 
در این نمایشگاه شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، فارس، کرمان، قم، البرز، گلستان، خراسان رضوی، یزد و زنجان و شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، آمریکا، سوئیس، مالزی، هندوستان، ایتالیا و چین در قالب نمایندگی شرکت دارند.
این نمایشگاه در زمینه های انواع تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات بیمارستانی، ابزار جراحی تخصصی و زیبایی، تجهیزات ارتوپدی، لوازم و البسه پزشکی، اتوانالیزر بیوشیمی، کیسه های یخ ژله ای، تولید انواع محلول های دارویی، پک های جراحی و تجهیزات اتاق عمل، سیستم های تامین برق سالم و دستگاه های ساکشن جراحی دایر شده است.


 
در این نمایشگاه هتلینگ بیمارستانی، ارایه کننده انواع تجهیزات مکانیزه نظافت، دستگاه های لیزر، تصویربرداری، هوشمندسازی بیمارستان، کالای پلاستیکی پزشکی، دستگاه بیهوشی و پمپ سرنگ، انواع بند و گاز پزشکی و منسوجات بی بافت، تجهیزات پزشکی پوست، مو و زیبایی به نمایش گذاشته شده و شرکت های دانش بنیان، طراح، تولید کننده و صادرکننده تجهیزات پزشکی شرکت دارند.
در این راستا به یکی از غرفه های موفق حاضر در نمایشگاه سر زدیم و با پرسنل آن ها گفتگو کردیم.

شرکت توسعه اطلس طب امین
تولید کننده انواع باند و گاز و منسوج نبافته است که در سالن پروین اعتصامی حضور داشت؛ با مدیر عامل این شرکت گفتگو کردیم. 
"محمد حسین علامیر" گفت: ما محصولاتی را تولید می کنیم که در منطقه شمالغرب کشور برای اولین بار آغاز شده و مورد نیاز شدید اماکن بهداشتی و درمانی است.
وی ادامه داد: محصولاتی که در شرکت ما تولید می شوند باید کیفیت بالایی داشته باشند، چرا که این محصولات مصارف درمانی داشته و باید کیفیت بالایی داشته باشند.
علامیر گفت: برای تمامی محصولات مجوز های خاص و استاندارد های لازم اخذ شده و از نظر کیفیت تولید های نمونه رتبه فوق العاده عالی را کسب کرده است. 
مدیر عامل شرکت توسعه اطلس طب امین اظهار داشت: این نویدی برای خود تولید کننده و نویدی برای منطقه ما است که چنین محصول با کیفیتی تولید می شود.
وی در ادامه به مسیر هدف گذاری و دورنمای شرکت اشاره کرد و افزود: اساس فکر ما این است که محصول خود را صادر کنیم و با هدف صادرات پا به عرصه تولید گذاشته ایم.


 
علامیر اضافه کرد: با تلاش مستمر و علاقه فعالین این شرکت به این مهم دست خواهیم یافت.
وی با تاکید بر اینکه این شرکت با 12 نفر آغاز به کار کرده است، گفت: انواع گاز استریل و غیراستریل، لانگ گاز، گاز استریل باریم دار، ملت بلون مشکی، ملت بلون خود رنگ و گاز های کیلویی که در مصارف مختلف در بازار دارند تولید می شود.
وی با تاکید بر رمز موفقیت یک مجموعه تصريح کرد: شرکتی در دنیا موفق است که نگاه برون مرزی داشته و سطح بینش و افق خود در زمینه جهش و بهینه کردن روز به روز و رعایت استاندارد های بین المللی و حضور در بازار های بین المللی را سرلوحه خود قرار دهد و محصولات خود را بر اساس تکنولوژی روز دنیا جلو ببرد.
وی افزود: مواد اولیه محصولات تولیدی ما در داخل تولید شده و ما محصول نهایی را فرآوری و عرضه می کنیم. 
وی با اشاره بر کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت گفت: در آزمایشگاه های دارای مجوز محصولات‌ ما تاییدیه و کیفیتی در سطح جهانی داشته و قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. 
علامیر در ادامه به تاثیر حضور در نمایشگاه پرداخت و گفت: نمایشگاه در تمام ادوار تاثیر خود را بر روی تولید کنندگان گذاشته و این محل می تواند مرکز کسب اطلاعات باشد. 


 
وی افزود: نسبت به سال های گذشته استقبال از نمایشگاه در حد ایده آل بوده و متقاضیان اکثرا متخصص این حوزه بوده اند که یکی از نقاط مثبت به حساب می آید. 
وی در پایان از ادارت و مسئولین خواست: ادارات مرتبط، سازمان ها و مراکز درمانی که در جهت همراهی با شرکت وجود دارند، از نظر حل مشکلات مجوزی يا اداری با شرکت ها همراهی کامل کرده و راهشگا باشند نه راهبند.

آدرس کارخانه، جاده تبریز - تهران بعد از سه راهی اهر کوی صنعتی وحدت، کوی هما پلاک 46

تلفن: 04136377028
واتس آپ: 09376494258
Atlastebcompany@gmail.com 
انتهای پیام/
تولید انواع باند و گازاستریل و منسوج نبافته در تبریز محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار