فرماندار هشترود خبر داد:

آموزش‌های لازم در جهت ایجاد اشتغال مورد نیاز در جامعه توسط ادارات ارائه شود

1401/05/27 - 15:48 - کد خبر: 71969 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: آموزش‌های لازم باید در جهت ایجاد اشتغال و فراگیری مهارت‌های مورد نیاز در جامعه توسط ادارات متولی به مردم داده شود.

به گزارش نصر، علیرضا توری، روز پنجشنبه، ۲۷ مردادماه در جلسه کارگروه تخصصی سلامت، خانواده و زنان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: غیر از کمبود آب شرب و تنش آبی، مشکلات زیادی دامنگیر آب هشترود می باشد و اداره کل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی باید به فکر موارد و مشکلات این شهرستان  باشد.
وی افزود: حساسیت مسئله آب باید به اهالی منطقه گوشزد شود تا مشکلات آبی دامنگیر منطقه نشود. 
وی اظهار کرد: نزدیک به ۱۶۰ میلیارد ریال در قالب وام اشتغال زایی از طریق کمیته امداد وام کم بهره به متقاضیان داده شده است و این مهم، کمک زیادی برای کاهش آسیب های اجتماعی کرده است. 
توری اضافه کرد: مردم منطقه نیازمند حمایت های کلی و جزئی هستند و ادارات متولی باید کمک حال مردم باشند و با اختصاص وام های خود اشتغالی کم بهره به متقاضیان در ایجاد شغل پایدار سهیم باشند.
وی ادامه داد: تمامی ادارات باید در کاهش آسیب های اجتماعی  همکاری صمیمانه داشته باشند تا در سطح شهرستان شاهد بزه هایی مانند سرقت، خشونت، اعتیاد و غیره نباشیم. 
وی خاطرنشان کرد: افرادی که نیاز به حمایت کلی دارند باید از طریق اداره کار در سامانه برچیدن فقر مطلق ثبت نام کنند تا مورد حمایت دولت قرار گیرد.
انتهای پیام/
آموزش‌های لازم در جهت ایجاد اشتغال مورد نیاز در جامعه توسط ادارات ارائه شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار