به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت/

تقدیر فرمانده فراجا از مدیر مسئول نصر

1401/05/27 - 14:58 - کد خبر: 71951 نسخه چاپی

نصر: فرمانده فراجای آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از تلاش ها  و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات صادقانه در این زمینه تقدیر کرد.

به گزارش نصر، سرتیپ دوم پاسدار"حسین عبدی" فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت روز خبرنگاری برگزار شده بود، با اهداء لوح سپاسی از تلاش این رسانه تقدیر کرد.
 دراین لوح سپاس که به امضای "حسین عبدی" فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خطاب به مدیر مسئول نصر، ذکر شده است آمده است:

جناب آقای کریم زادشریفی
 مدیر مسئول محترم پایگاه خبری نصر نیوز 

جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند که با اطلاع رسانی های بموقع خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند می باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است. اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید ایران اسلامی بر خود وظیفه می دانم تا از همکاری های صادقانه و صمیمانه شما با فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی و تلاش ایثار گرانه تان در زمینـه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بموقع اخبار و اطلاعات پلیس به شهروندان قدردانی نمایم. 
امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی موفق و مؤید باشید. 

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی
انتهای پیام/
تقدیر فرمانده فراجا از مدیر مسئول نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار