امام جمعه تبریز:

آزادگان الهام‌بخش تولید آثار مستند و فیلم هستند

1401/05/27 - 09:58 - کد خبر: 71894 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آزادگان منبع الهام بخش تولید آثار فاخر در حوزه کتاب، مستند و فیلم سازی هستند و بر این اساس مسئولان این حوزه باید توجه ویژه ای به تولید آثار فرهنگی کنند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در همایش گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان سخت ترین دوران زندگی را تجربه کرده اند، مقاومت و پایداری آنها در پیروی از امام راحل و انقلاب اسلامی به اسلام و ایران عزت و آبرو داده است.
وی گفت : البته خانواده های این عزیزان هم کمتر از خودشان صبوری نکردند، آنها استقامت زینبی را اثبات کردند و همه این ها موجب شد مردم توانایی گذر از گردنه های سخت را پیدا کنند.
امام جمعه تبریز همچنین با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات آزادگان نیز گفت: خدمات درمانی، مسائل ناشی از کهولت، چالش های معیشت و هزینه های فرزندان آنها رسیدگی مداوم و موثر می خواهد و در این زمینه هم مسئولان تکلیف دارند.

آزادگان با صبر خود موجب عزتمندی ایران اسلامی شدند 
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: حضور آزادگان برای جامعه پیام های مهمی دارد چون که سرنوشت آنها بخش بزرگی از هویت ما را شکل می دهد.
عابدین خرم اظهار کرد: همان عزتی که امروز به ما قدرت ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را داده ، از همان مقاومتی نشات می گیرد که موجب تحمل تمام سختی های اسارت شده است.
وی اضافه کرد: آن دوران نشان داد، صبر یک فضیلت همیشگی در ایران اسلامی است و مردم همواره بر آن تکیه دارند.
آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۹۰۶ آزاده تقدیم دین و کشور کرد.
انتهای پیام/
آزادگان الهام‌بخش تولید آثار مستند و فیلم هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار