خبر/

ساز و کار اجرایی صندوق قرض الحسنه خبرنگاران آذربایجان شرقی مشخص شد

1401/05/26 - 19:46 - کد خبر: 71876 نسخه چاپی

نصر: در نخستین جلسه هیات امنای صندوق قرض الحسنه خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان شرقی که با شرکت روسای تشکل های رسانه‌ای استان، خانه مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه نگاران، بسیج رسانه و انجمن مدیران مسئول استان تشکیل شد، ساز و کار اجرایی و عملیاتی این صندوق مشخص شد.

به گزارش نصر، رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان روز چهارشنبه در این جلسه گفت: صندوق قرض الحسنه خبرنگاران استان که با پیشنهاد و تصویب شورای اطلاع رسانی استان تشکیل شده است اقدامی ماندگار خواهد بود که بیشتر با هدف کمک به رفع مشکلات مالی اصحاب رسانه  آذربایجان شرقی فعالیت خواهد کرد.
تراب محمدی اظهار کرد: چهار تشکل اصلی رسانه های استان امور اجرایی و مدیریتی این صندوق را برعهده خواهند داشت.
صندوق قرض الحسنه خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان شرقی در نشست مطبوعاتی استاندار به مناسبت هفته دولت رونمایی می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: طرح صندوق قرض الحسنه خبرنگاران و اصحاب رسانه  آذربایجان شرقی از طریق شورای اطلاع رسانی استان به استاندار پیشنهاد و مورد موافقت و استقبال عابدین خرم قرار گرفت.
رامین نظامی خواه یادآور شد: این صندوق با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیران و خبرنگاران استان در نشست مطبوعاتی استاندار به مناسبت هفته دولت رونمایی می شود.
وی خاطرنشان کرد: تاسیس این صندوق در بطن یکی از بانک های قرض الحسنه استان پیش بینی شده که هدف اصلی آن کمک به افزایش رفاه و آسایش خبرنگاران و رفع مشکلات احتمالی اقتصادی آنان و همین طور کمک به ارتقاء شان و جایگاه رسانه و خبرنگاران در سطح آذربایجان شرقی است.
انتهای پیام/
ساز و کار اجرایی صندوق قرض الحسنه خبرنگاران آذربایجان شرقی مشخص شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار