سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

در مسیر توافق هستیم/ تا خواسته‌ها تامین نشود به توافق نمی رسیم

1401/05/26 - 15:27 - کد خبر: 71831 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگویی در مورد جلسه غیر علنی مجلس برای بررسی روند مذاکرات هسته ای و امکان توافق گفت: توضیحاتی امروز در جلسه ارائه شد و آخرین روند مذاکرات توضیح داده شد. طرف مقابل در وین پیشنهاداتی به جمهوری اسلامی ایران داده است که ما نظراتشان در مورد پیشنهادات را اعلام کردیم اما هنوز پاسخ طرف مقابل را دریافت نکردیم.

به گزارش نصر، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس  در گفت وگویی در مورد جلسه غیر علنی مجلس برای بررسی روند مذاکرات هسته ای و امکان توافق گفت: توضیحاتی امروز در جلسه ارائه شد و آخرین روند مذاکرات توضیح داده شد. طرف مقابل در وین پیشنهاداتی به جمهوری اسلامی ایران داده است که ما نظراتشان در مورد پیشنهادات را اعلام کردیم اما هنوز پاسخ طرف مقابل را دریافت نکردیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در مسیر توافق هستیم اما هنوز توافق قطعی نیست اظهار کرد: چیزی که امروز در جلسه ارائه شد این بود که اگر جمهوری اسلامی منافعش تامین نشود انجام یک توافق را قطعی نمی داند.
وی تاکید کرد: ما مستقیما با آمریکا ارتباطی نداریم اما طرف مقابل نظرات ما را به اطلاع طرف آمریکایی می رساند و نظرات آنها را دریافت و به ما اعلام می کند. ضرب العجلی نیز برای اعلام نظر آمریکایی ها وجود ندارد برای ما رعایت خط قرمزها مهمتر از تعیین زمان و ضرب العجل است.
نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که تحولات امروز بازار طلا و ارز حکایت از این دارد که توافق شدنی است،گفت: ما هم توافق را شدنی می دانیم اما خواسته های اعلام کردیم و نامه مکتوب دادیم تا خواسته ها تامین نشود ما به نقطه توافق نمی رسیم.
انتهای پیام/
در مسیر توافق هستیم/ تا خواسته‌ها تامین نشود به توافق نمی رسیم خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار