تراکتور دارای پرشورترین هوادار در ایران؛

زیر ساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه وجود ندارد

1401/05/25 - 22:07 - کد خبر: 71731 نسخه چاپی

نصر، سرپرست فدراسیون فوتبال ایران گفت: پرشورتر و بهتر از هواداران تراکتور در ایران نداریم؛ تیم هایی مانند استقلال، پرسپولیس، نساجی و برخی تیم های دیگر هواداران زیادی دارند اما این تیم است که شور و شوق مضاعف به فوتبال ایران تزریق کرده است

به گزارش نصر، میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در گفتگو با نصر در خصوص برگزاری این دوره از انتخابات هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: این انتخابات در محیطی بسیار شفاف، ایده آل و با کیفیت برگزار شد و همه اعضای رای دهنده حضور داشتند و به رئیس این هیات هم تبریک می گویم و امیدوارم در چهار سال آینده بهتر از چهار سال قبل باشد چراکه این استان بخصوص تبریز در قدیم الایام دارای بازیکنان بسیاری خوبی در فوتبال و فوتسال بوده است.
وی افزود: یکی از شعار های فدراسیون فوتبال همواره این بوده است که روسای هیات های استان بازوهای پرتوان فدراسیون ها هستند و قطعا از آنها حمایت می شود.
ماجدی در خصوص ایرادات موجود در اساسنامه انتخابات گفت: تغییر یا بازبینی اساسنامه باید در هیات رئیسه فدراسیون به تصویب برسد و باتوجه به اینکه نزدیک 6 ماه است فدراسیون توسط سرپرست اداره می شود، قطعا با حضور رئیس جدید اساسنامه استان ها را بازبینی خواهد کردد.
وی در خصوص انتقادات وارد به عملکرد فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در خصوص عملکرد فدراسیون صحبت کنیم، با توجه به بودجه و میزان توانایی مالی که فدراسیون داشته است در این حد توانسته مدیریت کند و در این شرایط هم تیم های ملی ما نتایج خوبی در مسابقات مختلف کسب کرده اند. در خصوص تماشاگران هم باید گفت که اتفاقات خوبی در هفته های آتی رخ خواهد داد.
سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین در مورد ورود بانوان به ورزشگاه ها و هشدار های FIFA اظهار داشت: از نظر من بانوان هم باید در فدراسیون ها حضور داشته باشند ولی چون اکثر استادیوم ها زیر ساخت های لازم را در این زمینه ندارند، امکان حضور بانوان هم وجود ندارد اگر بخواهیم ورزشگاه یادگار امام را در تبریز بررسی کنیم مشخص می شود، فضایی که یک خانم بخواهد به این مسیر دور از شهر برود بسیار طولانی است و یا ورودی و خروجی ها ها، سرویس های بهداشتی جداگانه و سایر موارد نیاز به زیر ساخت دارد که امیدوارم با کمک فدراسیون جهانی و دریافت بدهی ها، زیر ساخت های لازم را فراهم کنیم.
میرشاد ماجدی در پایان در خصوص هواداران تراکتور گفت: پرشورتر و بهتر از هواداران تراکتور در ایران نداریم. تیم هایی مانند استقلال، پرسپولیس، نساجی و برخی تیم های دیگر هواداران زیادی دارند اما این تیم است که شور و شوق مضاعف به فوتبال ایران تزریق کرده است. در خصوص اتفاقاتی هم که در بازی این تیم با پرسپولیس افتاد باید گفت که در تخلفات اگر خارج از آئین نامه ها عمل شود، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. 
انتهای پیام/
زیر ساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه وجود ندارد حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار