رسول خطیبی:

روند برگزاری انتخابات غلط است

1401/05/25 - 22:01 - کد خبر: 71730 نسخه چاپی

نصر، مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: من همیشه اعلام کرده ام که روند انتخابات غلط است و همه هم این را می دانند و بایستی اساسنامه تغییر کند تا رقابت شیرین شود و نفرات زیادی شرکت کنند و کسانی که در راس هستند، خودشان رای دهنده ها را انتخاب می‌کنند.

به گزارش نصر، رسول خطیبی، مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان در گفت و گو با نصر در خصوص این دوره از انتخابات هیات فوتبال گفت: هم ششگلانی و هم نجف‌زاده هردو از جنس ورزش و فوتبالی هستند و آقای نجف‌زاده باوجود اینکه یک فرد کاربلد در رشته تربیت بدنی است اما آقای ششگلانی هم در استان از تجربیات خیلی خوبی برخوردار است و به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم با تجربه ای که در این سال ها کسب کرده‌اند، در ادامه راه هم موفق شوند و با ایده ها و روش های جدید به فوتبال آذربایجان کمک کنند.
وی با گلایه از ایرادات اساسنامه انتخابات هیات فوتبال و همچنین فدراسیون افزود: من همیشه اعلام کرده ام که روند انتخابات غلط است و همه هم این را می دانند. اساسنامه باید تغییر کند تا رقابت، شیرین شود و نفرات زیادی شرکت کنند و کسانی که در راس هستند، خودشان رای دهنده ها را انتخاب می‌کنند جذابیت ندارد و همین موضوع در انتخابات فدراسیون هم وجود دارد و در فدراسیون فوتبال هم باید تغییر کند چون کسانی را که رای می‌دهند، خود رئیس فدراسیون انتخاب کرده است. اساسنامه هیئت فوتبال و فدراسیون باید تغییر کند و من این مسئله را چندین سال پیش هم گفتم. امیدوارم روند تغییر کند و فوتبالی ها بتوانند رقابت کنند چراکه با این روند کسی در انتخابات شرکت نمی‌کند چون از ابتدا مشخص شده چه کسی انتخاب شده است.
خطیبی در پایان گفت: با این حال خوشحالم که آقای ششگلانی انتخاب شد چراکه ایشان تجربه کافی دارند و آرزو دارم در آینده بتوانند با روش های جدید و به روز، بیشتر به تیم ها و باشگاه کمک کنند. فوتبال الان استان هم در حالت توقف قرار دارد و مشکلات ماشین سازی و تراکتور بسیاز زیاد است و امیدوارم به زودی مسائل این تیم ها برطرف شود و همانند دهه 70، سه تیم قدرتمند در ایران داشته باشیم.
انتهای پیام/
روند برگزاری انتخابات غلط است نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   رسول غفارزاده   سال پیش  

این ششگلانی چرا انقدر عطش خدمت!!!! داره، در حالی که هییییچ بنی بشری به جز منسوبین خودش در هیات فوتبال اعتقادی بهش ندارند؟!!!
پژوهشیار