مدیرکل امور روستائی استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد:

پیش بینی اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومانی برای دهیاری‌ های استان

1401/05/25 - 16:51 - کد خبر: 71706 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور روستائی استانداری آذربایجان شرقی از پیش بینی اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومانی برای دهیاری‌های استان خبر داد.

به گزارش نصر، اسکندری در همایش دهیاران شهرستان بستان آباد با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ۴۸۰ میلیارد تومان برای دهیاری‌های استان آذربایجان شرقی طی امسال اختصاص یابد گفت:در حوزه راه ۶۰۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان اعتبار اختصاص یافت.
وی از آبرسانی به ۲۵۰ روستا در استان طی سی ماه آینده خبر داد و افزود:پیشنهاد داده ایم ۵۰۰ روستای دیگر به این آمار اضافه شوند.
وی مدیریت واحد روستایی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه روستا‌ها نیز اشاره کرد و افزود:استقلال اقتصادی در روستا‌ها برای ما مهم بوده و حمایت از واحد‌های تولیدی خرد و اشتغال آفرینی در دستور کار ما قرار دارد.
آقای پاشایی فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه با اشاره به کثرت روستا‌های شهرستان بستان آباد از نبود ساختمان بیشتر دهیاری‌های این شهرستان خبر داد و گفت:نیازمند تامین ماشین آلات جدید و بهینه سازی ماشین آلات فرسوده برای دهیاری‌ها در شهرستان بستان آباد هستیم.
وی با اشاره به مشکل ۱۵ ساله آب شرب در شهرستان بستان آباد گفت:متاسفانه فرسوده بودن شبکه آبرسانی در این شهرستان موجب هدر رفت آب شده که نیازمند اعتبار برای اصلاح آن‌ها هستیم.
وی خواستار بازنگری طرح‌های هادی در روستا‌های این شهرستان شد و افزود:متاسفانه عمر ۱۰ ساله طرح‌های هادی در اکثر روستا‌های این شهرستان تمام شده و مشکلات زیادی را برای توسعه روستائی به بار آورده است.
در پایان این همایش از دهیاران نمونه این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
پیش بینی اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومانی برای دهیاری‌ های استان باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار