معاون درمان مرکزآموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز؛

شصت‌وششمین پیوند کبد در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز انجام شد

1401/05/25 - 16:46 - کد خبر: 71705 نسخه چاپی

نصر: معاون درمان مرکزآموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز از انجام موفقیت آمیز شصت و ششمین پیوند کبد موفق در این مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی خبر داد.

به گزارش نصر، داود آقا محمدی  گفت: در طول هفته جاری سیزدهمین و چهاردهمین پیوند کبد در بیمارستان امام رضای (ع) تبریز با موفقیت انجام شده است.
او افزود: بعد از واحد فراهم آوری اعضای مرکز سه گروه محوری جراحی، گوارش و بیهوشی شاکله اصلی این تیم را تشکیل می‌دهند و علاوه بر آن، از رشته‌های عفونی، قلب، نورولوژی، رادیولوژی، پاتولوژی، انکولوژی، مراقبت‌های ویژه، روانپزشکی و مراقبت‌های دارویی نیز در این تیم حضور دارند و در کنار این تیم پزشکی، همکاران پرستار، پیراپزشک و هماهنگ کننده نیز در انجام این فرآیند درمانی نقش دارند.
او با اشاره به درصد بالای موفقیت پیوند‌های انجام شده در این مرکز گفت: شاخص‌های مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز قابل مقایسه با شاخص‌های جهانی است.
معاون درمان مرکزآموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز با اشاره به ظرفیت‌های این مرکز در زمینه گردشگری سلامت، توسعه‌ی فعالیت در این زمینه، همکاری با مراکز فعال در دنیا را به‌عنوان یکی از برنامه‌های آتی این مرکز قلمداد کرد و گفت: بیمارستان امام رضا (ع) یک ظرفیت امیدوار کننده برای منطقه شمالغرب کشور است و امیدواریم کمبود‌های دارویی و تجهیزات و پرسنلی مانع ادامه این روند نشود.
انتهای پیام/
شصت‌وششمین پیوند کبد در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز انجام شد باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار